Dotaz pro učitelku z MŠ

1908
8.12.16 11:29

Dotaz pro učitelku z MŠ

Dobrý den, je tu prosím učitelka z MŠ, která by mi poradila, jak to běžně chodí? Syn byl se školkou na výletě v muzeu. Bundy si prý měly odložit do šatny a čepice do svého batohu a ten nechat také v šatně. Odpoledne když jsem pro syna došla, tak mi řekl, že tam někde ztratil čepici. K autobusu už šel prý bez čepice, takže ji musel nechat někde v tom muzeu asi. Prohledala jsem mu batoh, tam ji neměl. Když jsem se byla ptát učitelky, tak mi na to jen řekla „měl si ji dát do batohu“ a to bylo vše, co mi k tomu řekla. Tak jsem ji poprosila, že kdyby ji někdo našel ve svém batohu, tak aby věděla, že čepici postrádáme.
A mně to pořád vrtá hlavou, jestli se učitelka zachovala správně…přeci si musela všimnout, že syn odchází z muzea bez čepice, tak proč se tam nevrátila a nepodívala se? (prý to neudělala a čepici nehledala, vím od syna). Za druhé syn šel prý celou dobu k autobusu bez čepice a až v autobusu mu řekla, že si příště má dát aspoň kapuci (synovi jsou 4 roky a tohle ho samotného ještě nenapadne). Večer syn lehl s teplotou (může a nemusí to být tím).
Prostě mě zaráží, že učitelka neprojevila ani snahu čepici najít…
PS.: do muzea jsem volala a čepici tam žádnou nenašli, tak usuzuji, že ji má jiné dítko v batohu…nejde mi teď už ani o tu čepici, ale o chování učitelky. Proto prosím učitelky, jaké je běžná praxe? Ještě podotýkám, že tam bylo 40 dětí na 4 učitelky.
Děkuji.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
13073
8.12.16 11:36

Běžná praxe je ta, že dítko občas něco ve školce prostě ztratí. Proto nám vždy říkají, ať dětem nedáváme to nej oblečení, co doma máme. Ale ať děti oblékáme do věcí u kterých nám bude nejméně líto zničení nebo případná ztráta.
Já dětem kontroluji pořád všechno a stejně už jsme přišli o čepici a několik rukavic. A to mám na starosti míň dětí.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
33005
8.12.16 11:37