Právní poradna pro odškodnění a náhradu škody
Mgr. Petr Novák
Zdravím, chci se zeptat jak to je s odvodem daní u studenta.
Měla jsem letní brigádu v obchodě, smlouvu na DPP, podepsaný růžový papír a jeden měsíc výdělek nad 10 000Kč. Všechny podklady jsem dala účetní a ta mi řekla, že mi nic vracet nebudou, že mi všechno, ten obchod, vyplatil. Jenže tam mi bylo řečeno, že mi vracet budou, protože za mě ty dva měsíce odváděli daně. Mám podat daňové přiznání FÚ nebo ne? Nechci přijít zbytečně o peníze. A když to podám, tak to normálně vypočítají na FÚ nebo to mám zkusit dát jiné účetní? Děkuji za odpověď.
@tojejedno831 píše:
Měla jsem letní brigádu v obchodě, smlouvu na DPP, podepsaný růžový papír a jeden měsíc výdělek nad 10 000Kč. Všechny podklady jsem dala účetní a ta mi řekla, že mi nic vracet nebudou, že mi všechno, ten obchod, vyplatil. Jenže tam mi bylo řečeno, že mi vracet budou, protože za mě ty dva měsíce odváděli daně. Mám podat daňové přiznání FÚ nebo ne? Nechci přijít zbytečně o peníze. A když to podám, tak to normálně vypočítají na FÚ nebo to mám zkusit dát jiné účetní? Děkuji za odpověď.
FU ti nic nespocita to musíš buď ty sám a nebo někdo kdo tomu rozumí.
Výplatní pásky máš? Máš tam nějakou odvedenou daň? Ale jestli si měla něco málo nad 10 tis tak to vše nejspíš pokryla sleva na poplatníka a studenta a nejspíš není opravdu co vracet.
Příspěvek upraven 18.02.23 v 16:38
Tak si ty dane udej sama a uvidis, jestli ti vyjde preplatek. Ona je otazka, jestli si vubec nejakou dan z prijmu zaplatila, protoze ta sleva na studenta bude velka a tu uz ti zapocetli, kdyz si podepsala ruzak. Deti asi nemas, ze bys sla do bonusu. Nejakou vyplatnici, kde by bylo videt, kolik a jestli vubec neco jsi na dani zaplatila, mas?
@Oriseka píše: