Druhý porod císařem

2950
11.5.19 23:10

Měla jsem 3× sekci, 2× akutní a jednou plánovanou. Chtěli 39+, ale vzhledem k víkendu jsem je umluvila na 38+6. Za mě super. Fakt nedam na ne dopustit.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
169
11.5.19 23:12
@Lioness34 píše:
Měla jsem 3× sekci, 2× akutní a jednou plánovanou. Chtěli 39+, ale vzhledem k víkendu jsem je umluvila na 38+6. Za mě super. Fakt nedam na ne dopustit.

U mě to pravé vychází taky na víkend…spis kdy ses prosím dozvedela ze to bude 39+0 víš jestli se na to mám nějak zeptat nebo kdy je tlacit do termínu:-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2950
11.5.19 23:15

@Simona87b chodila jsem ke svému lékaři a tady jsem byla v poradně pro rizikové po 37.tydnu a tam jsme to domlouvaly - odbery atp mela jsem vždy celkovou… a uprosila jsem je i podle termínu ultrazvuku z 12.tydne a ne poslední menstruace. Naštěstí doktor byl k domluvě sdilny

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
21907
12.5.19 01:02

Ahoj, mám za sebou dvě sekce, obě plánované, první skrz mé zdravotní obtíže, syn se stejně rozhodl o dva dny dřív, druhá sekce skrz miminka, že byl syn koncem pánevním. Obě sekce v Motole, každá jiná, ale super, třetí bude už jasně plánovaná sekce, sekce se začla plánovat až když sem začla chodit do poradny do nemocnice druhá byla 40+2 a první 39.3 myslím, že v nemocnici bych se o vaší situaci zmínila a třeba se dá dohodnout, ale miminko si stejně může vybrat, ať vám naplánování vyjde

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1237
12.5.19 07:13

Byla jsem tedy v jiné porodnici, ale na víkend plánovat nechtěli :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
lolink
12.5.19 07:27

Ted to planuji hodne blizko terminu. Ja rodila 39+5. Mladymu se ven jeste nechtelo.

• Citovat
  • Upravit
4106
12.5.19 08:19

@Simona87b Čauky. Jsem po první sekci před 10 lety v podolí
Jizva je asi ok, ale já bych ráda zas sekci, z přirozeného porodu mám fakt obavy.
Jsem taky v podolí.