Duben 2007

Napsat příspěvek
Velikost písma:
1224
3.10.06 13:14

ZUZA - konec domovnice jo? hehe, to je prča, tak ženský se rvou už i o těhotenský weby :D :D

S těma parfémama máš asi recht......
Jooo ale uplně nejlevnejší parfémy měli v kazdým obchodě na krétě, cena 3 EURa, hehe, vobal originál obtáhlej, ale vevnitř obyč. flakon-flaška s dovíčím. U nás by z toho byla hned kontrola a pokuty, těm řekům se vodpustí fakt vsecko, nechápu…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1224
3.10.06 13:18

CIFKA - ty furt bleješ?? To snad není možný............ to mě moc mrzí...... já se tady cpu a tobě je zle… :?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
436
3.10.06 13:21

saal
já se taky vždycky odbývala nějakým FAčkem
ale pak jsem dostala od jedné studentky Davidoff Coolwater tělový pudr, okamžitě jsem se do té vůně zamilovala, ale když jsem pak zjistila, kolik stojí i jen toaletní voda, vzdala jsem to

a pak jsem ji dostala k vánocům (manžel prý dostal od svých prarodičů peníze, aby mi něco koupil, a tak mi koupil Davidoff)
musím, říct, že to byl jeden z nejlepších dárků, co jsem kdy dostala - prostě něco, po čem jsem toužila, ale sama bych si to nekoupila

no a po jedné lahvičce jsem zjistila, že tenhle malý luxus si prostě musím dopřát, je to jediná vůně, kterou nemusím měnit a nikdy se mi nezoškliví
třeba v zimě úplně miluju zachumlat se do šály, protože ta vůně v ní drží hrozně dlouho … mmm asi vytáhnu šálu :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
936
3.10.06 13:23

Zuzu - já chci taky, ale když nevím jak co voní :cry: Musím to zjistit :D Dnes jedem do města tak se podívám :wink:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
200
3.10.06 13:28

čau holčiny :lol:
teda jak je tu Jelena, tak se tu aspoň něco děje :lol: nestíhám číst :lol:

Jeleno - ať to zítra dobře dopadne na utz :D
já jdu zítra zas na kontrolu, tak jsem taky moc zvědavá a bojím se, aby bylo vše OK :P