Dvě čárky

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
2339
3.7.10 10:01

Supeer, zbytečně se nestresuj otázkama co by kdyby a užívej si to. Minulý týden jsem taky našla //,ale u dr.jsem ještě nebyla. Tak si to budu užívat taky :-D

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
14771
3.7.10 10:21

Gratuluju moc moc moc a klídek,teď papkej hodně zeleniny,ovoce,pokud nemáš tak si kup třeba ještě kyselinu listovou nebo nějaké těhu vitamíny.a hlavně žádný stres,miminko jste si přáli a čekali jste dlouho,takže určo to vyjde :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6882
3.7.10 12:32

tak to je super :dance: Moc gratuluji :kytka:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1475
3.7.10 15:27

Jsem šťastná moc ,ano jím ovoce a zeleninu miluju …hlavně se opatruju a nebudu se stresovat akorát nevím pracuju jako externistka to je jak výrobní dělnice.lékař se mě ptal jestli chci byt na nemocenske jenze to nemam zadne penizky.jinak u me v praci je tak 50 stupnu jsou tam pece ve kterých se pečou chladiče do aut tak nevím no… :nevim: :cert: :mavam:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
14771
3.7.10 16:55

50stupnů je docela nářez,na to že jste na miminko tak dlouho čekali tak bych se šetřila,nemůže tě přeřadit na jinou práci?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1475
3.7.10 17:04