FKSP příspěvek, jak čerpat?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Anonymní 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 08.10.18 16:44
fksp příspěvky

Mám dotaz, pracuji jako učitelka a letos od září již podruhé učitelům byl nabídnut příspěvek z fksp, žádný z termínů se mi nehodil, bylo to narychlo a mám malého synka…nevíte, zda je možné čerpat příspěvky jen na zaměstnavatelem nabídnuté akce, nebo je mohu využít i jinak? Děkuji!

Reakce:

vokishka
Extra třída :D 12871 příspěvků 08.10.18 16:53

řekla bych, že to musí být nabídnutá akce. Aby se to mohlo použít třeba na lístky do divadla, muselo jít určité procento.

cecetka
Kelišová 7443 příspěvků 08.10.18 16:55
@Anonymní píše:
Mám dotaz, pracuji jako učitelka a letos od září již podruhé učitelům byl nabídnut příspěvek z fksp, žádný z termínů se mi nehodil, bylo to narychlo a mám malého synka…nevíte, zda je možné čerpat příspěvky jen na zaměstnavatelem nabídnuté akce, nebo je mohu využít i jinak? Děkuji!

Ja tomu moc nerozumim. Prispevek na co? Na nejaky pobyt?
A ano, existuji pravidla, na co lze prispevky pouzit a zamestnavatel je muze konkretizovat.

Lucy75
Kecalka 306 příspěvků 2 inzeráty 08.10.18 16:58

My to máme v práci určeno přímo Stanovami FKSP, jsou tam přesně vymezeny částky a na co - např. 2000 každý rok/dítě na tábor, 10000/každý druhý rok/individuální dovolená, 1200/rok - příspěvek na sportovní aktivity.. jsou tam i dary k pracovním výročím apod. Takže zaměstnavatel si podrobnosti stanoví.. ale určitě to nenechte propadnout, skočte si za účetní nebo tím, kdo má fksp u vás na starosti :mavam:

krapa
Povídálka 50 příspěvků 08.10.18 17:06
@Anonymní píše:

každá organizace to má jinak. Je to v kolektivní smlouvě.

hanka.br.
Neúnavná pisatelka 18740 příspěvků 08.10.18 17:08

Příspěvky FKSP můžeš využít jen na to, na čem se shodnete jako organizace. Na nějaké privátní aktivity ne.

Uživatel je onlinecverunka