Focení svatby

117
30.5.18 12:37

Focení svatby

Ahoj, jsem fotograf začátečník a rád bych si zkusil focení na svatbě jako druhý fotograf. Měl by někdo zájem někdo kdo se bude vdávat nebo ženit? Měli byste fotky i z jiného úhlu a za focení bych nic nechtěl. Svačinu a pití bych si vzal svoji, nechci nikom dělat škodu. Lokalita Zlínský a Jihomoravský kraj, nebo případně můžu dojet i dál. Moje stránka s fotkama https://www.zonerama.com/…tepan/260381

Příspěvek upraven 30.05.18 v 16:36

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
35461
30.5.18 12:43

@84jirka Věřím, že určitě najdeš zájemce. Napiš ještě, z jakého jsi regionu a kam všude jsi ochoten přijet. Zkus si také dát nějaké své fotky do fotooalba s nabídkou, že fotíš svatby. Diskuze rychle zapadne a fotoalbum aktualizuješ a zůstane lépe viditelné. Fotky nedávej cizích lidí bez souhlasu, dej nějaké se svými známými. ;)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1737
30.5.18 12:43

Odkud jsi? :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
30.5.18 12:49
@Tiger-lily píše:
@84jirka Věřím, že určitě najdeš zájemce. Napiš ještě, z jakého jsi regionu a kam všude jsi ochoten přijet. Zkus si také dát nějaké své fotky do fotooalba s nabídkou, že fotíš svatby. Diskuze rychle zapadne a fotoalbum aktualizuješ a zůstane lépe viditelné.Fotky nedávej cizích lidí bez souhlasu, dej nějaké se svými známými. ;)

Mohla bych mít k tomuhle dotaz? Byli jsme nedávno na svatbě švagra a švagrové, fotil je profi fotograf a všechny ty fotky jako náhledy jsou zcela volně dostupné a nám se to nelíbí hlavně proto, že tam jsou i naše děti a jedna z nich při přebalování. Nemáme jejich fotky nikde veřejně, je nám to nepříjemné, máme se obrátit na toho fotografa? Říkali jsem o tom švagrovcům, ale prý to měli levnější, že mohl fotky z jejich svatby zveřejnit, ale já nechci mít fotky sebe ani svých dětí někde veřejně. Můžu pro to něco udělat, nebo mi do toho nic není a nic s tím neudělám? Anonym, je to dost citlivé

• Citovat