Háčkovaná zvířátka

• Fotoalbum (59)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Napsat příspěvek
Velikost písma:
8268
2.10.14 15:27

Taky plnim polštářem z jysku stojí 80 korun a naplníš s ním plno hraček ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
72725
2.10.14 15:28
@Teruna000 píše:
@martina.se já uvidím, jak mi to půjde :-D a prosím tě, jakou používáš přízi? Je jich tolik, že se v tom ztrácím

jsem amatér, ale na hračky se mi nejvíc osvědčila Kája nebo Lada :mrgreen: ta Kája má hodně barev, krásně drží - je ideální na větší hračky.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2418
2.10.14 15:31

@kikinka7550 nemáš odkaz?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
26232
2.10.14 15:32
@Teruna000 píše:
Ahoj holky, potřebovala bych radu, čím vyplňujete ta zvířátka? Chtěla jsem se do toho pustit, ale nějak nevím, čím je vyplnit.

duté vlákno a silonkové ponožky :mrgreen: duté vlákno za pár korun z mimibazaru, nacpu ponožku do zvířátka, naplním, zašiju, dokončím. Při vyprání to dobře drží a neleze ven.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1056
3.10.14 12:05

Já jsem zatím háčkovala jen medvěda :) ale hrozně mě to baví :) výplň mám taky tu do polštářů :)

fotky jsem vložila sem:
https://www.emimino.cz/…raha-204377/

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2418
3.10.14 12:10

@bludinka já jsem právě nikdy neháčkovala, ale babička mi věnovala své háčky a jehlice, tak mi je líto, jak tady jenom leží :-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8268
3.10.14 12:48

Odkaz nemám ale je to ten nejlevnější polštář v jysku ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1056
6.10.14 15:44

@Teruna000 Týý jo, tak dostat hacky po babicce je pecka :) uplne ti je zavidim :D :oops: samozrejme v dobrem :) kdyz bys chtela s cimkoli poradit, tak pisni, rada ti pomuzu :)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2418
6.10.14 16:10