Hnědé skvrny...?

2114
2.5.07 16:23

Hnědé skvrny...?

Ahoj, snad mi někdo poradí. Když neberu HA dost trpím na akné, když beru je to relativně dobrý. Ale na obličeji (na čele) mám takové hnědé skvrny (trápí mě to páč to vypadá jako kdybych tam byla špinavá :(), no a nedávno sem HA nebrala takže sem měla dost pupínků a teď mi po nich zbyly takové hnědé flíčky na místech kde byli pupínky no asi bych řekla že to bude to samý jako ty větší ale ty nejsou z akné. Nevíte co to může být a co s tím :?: A ani sem nevyzkoumala jestli ty fleky souvisí s HA teď sem měla 4m vysazenou a nezmizeli. (Ke kožnímu nechci, už sem tam byla 2× sice s jiným problémem ale tak nějak se mi vysmáli). Díky.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

48557
2.5.07 19:22

ahoj sany.moje kamoska to mela taky.rikaly ze jsou to pigmentove skvrnky z Ha a ze se delaji i z akne(kamoska v te dobe mela oboji,takze nevypadala nic moc :cry: )nechala si to odstranit leisrem,ale jestly se udelaly znovu,to nevim,uz jsem ji dlouho nevidela
drzim palce aby ti nekdo pomohl.pamatuju si ze ona sla tenkrat k normalnimu kozari a pak na nejakou estetickou chir nebo jak se to jmenuje.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Kac
5049
2.5.07 21:15

Ahoj,
kamoska netrpela akne, ale po antinkoncepci, se ji udelaly svetle hnede flicky na obliceji, tak to prestala brat.
Jestli to nejak dal resila nevim, dlouho jsme se taky nevideli, ale pri poslednim setkani nepamatuji se, ze by to bylo viditelne, nevsimla jsem si toho.
Kac

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1999
2.5.07 21:42

Sany pigmentovy skrvny se delaji nekdy i bez antikoncepce, pokud ji nechces prestat brat, tak zacni pouzivat kremy s UV filtrem, muzes pouzit i krem, ktery beli kuzi. Moji mamce se to delalo taky, kdyz se poctive chranila proti slunicku, tak se ji to ztratilo.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama