IVF + ICSI

Napsat příspěvek
Velikost písma:
392
23.4.06 17:26

Ahoj Lovely,

díky za podporu a vysvětlení, jsem fakty nováček … Je pravda, že jsme každá jiná a potřebujeme i jiný dávky … Ty máš, ale spalování :P

Určitě to jednou vyjde! Já osobně taky věřím na homeopatii a vůbez alternativní vědy …

Moc ti držím palečky i na svých šmoulích nožičkých 8O 8O

Šmoulan

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
307
23.4.06 17:29

Lovely,

taková pálka 8O . No ale snad Ti to pomůže!!! Tys vlastně psala, že nemůžeš pít žádné bylinky a tak, vid?
Já už chci taky na ET!!!!! Kam vlastně jezdíš, Lovi, do Caru? Dlouho tady nebyl náš seznámek :(

Holky, nevíte, co je s Inkah? Dlouho tady nebyla :( Neviděly jste ji třeba v jiné diskuzi?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1028
23.4.06 17:31

Smoulanku;A kam do CAR chodis?
Milli!;Uz aby to bylo ze?To cekani je hrozny.
Jo holky,ja jsem zase obohatila svoje vedomosti,takze;
3 tyden tehu odpovida normalne 1 tydnu:HCG 0-5
4 tyden tehu odpovida 2 tydnum:HCG 15-425
To prvni odpovida datumu posledni MS a to druhe je cas od Zavrtani embryjka,takze testy po ET muzou byt aktualni az za 3 tydny

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2446
23.4.06 17:34

Jak Lovely za tři týdny :?: :?: :?: :?: :?: :?: To chces říct ,že u mě už by mohli být znatelný,když jsem tři týdny :?: :roll: :roll: :roll: :roll: Teď mám hokej 8O ,má vůbec cenu jít k dr. :?: :? :( :wink:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
392
23.4.06 17:34

Ahoj Mili,

já na imunu ani nebyla … všechno se semlelo hrozně rychle … Koncem února jsme byli poprvé v CARu. Při úvodním pohovoru nám bylo řečeno, že přítel má špatný spermio, ale tem už byl skoro rok starý. Tak jsme počítali jen s IVF a na další kontrole (dělali mi odběry krve a tak …) šup, hned nás pozvali na IUI. Udělala jsem si za 12 dní testí a byla tam slabá druhá čárečka a druhý den jsem to dostala … Byla jsem z toho hotová …

Ale stává se to …

Hlavně nesmíme ztrácet hlavu!!!!

Šmoulan

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1028