Jak publikovat?

6.2.13 14:56

Jak publikovat?

Dobré odpoledne, chtěla bych se prosím zeptat, zda někdo nemáte nějaké zkušenosti s publikováním článku.
Studuji na VŠ a jak to tak bývá, psala jsem seminární práci ;). Hledala jsem k ní materiály a informace a zjistila jsem, že k tomu tématu není moc materiálů. Nějak jsem se s tím poprala a teď mě napadlo, poskytnout onu práci časopisu, který se daným tématem zabývá.
Vůbec ale nevím, jak se to dělá, jak to probíhá. Nějak se tam stydím napsat, proto bych se nejdřív chtěla zeptat tady, zda se najde někdo, kdo již nějaký článek publikoval a co to obnášelo.
Předem moc děkuji za rady :kytka: :kytka:.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
ncc1701
6.2.13 15:01

Nepublikovala jsem zrovna odborný články, ale zavolala jsem do onoho periodika, popsala kauzu a nabídla článek. Pak jsme se sešli osobně a až pak publikovali. Rozhodně nic neposílej předem.

• Citovat
  • Upravit
30937
6.2.13 15:01

A o jaky casopis se jedna, cesky, zahranicni? Ty zahranicni maji vetsinou webove rozhrani, pres ktere se clanek vklada, zvlast obzazky, tabulky apod. I ceske casopisy maji nejakou formu, ve ktery chteji clanek mit. Napr. dvojite radkovani, aby mel oponent kam psat poznamky. Podivala bych se na ty stranky casopisu a bud to tam bude a nebo se zeptat mailem. Pripadne jiz hotovy clanek poslat mailem do redakce, neni na tom nic divneho :-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
583
6.2.13 15:11