Jak se odstěhovat

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
9.4.21 01:36

Jak se odstěhovat

Zdravím, je mi 18, studuji, bydlím s rodiči a mám přítele. S přítelem samozřejmě plánujeme, jak budeme s polu bydlet a tak, ale nějak si furt nedokážu představit, jak se to dá zvládnout? Za předpokladu, že každý z nás si vydělává 20 tisíc a chceme vlastní barák - jak zvládnout splácení? Nechci splácet barák 50 let a taky bych nechtěla žít z výplaty na výplatu. Jak jste zvládaly splácení vy
nebo popřípaděě podnájem? Děkuji za odpovědi :)

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
13700
9.4.21 05:23

Tak asi hlavní je vydělávat víc jak těch 20. A 50 let jej splácet nebudeš, na tak dlouho ti hypotéku nedají. A taky záleží, kde a za kolik dům chceš. Pokud budete mít dohromady 40, tak je většina lokalit pro vás nedostupná, to je realita, kterou musíš přijmout.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
3226
9.4.21 06:04

Víš jak většina lidí zjistí, že je dospělá?
Pochopí rozdíl mezi slovy 'chci" a „můžu“.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
22058
9.4.21 06:43
@Anonymní píše:
Zdravím, je mi 18, studuji, bydlím s rodiči a mám přítele. S přítelem samozřejmě plánujeme, jak budeme s polu bydlet a tak, ale nějak si furt nedokážu představit, jak se to dá zvládnout? Za předpokladu, že každý z nás si vydělává 20 tisíc a chceme vlastní barák - jak zvládnout splácení? Nechci splácet barák 50 let a taky bych nechtěla žít z výplaty na výplatu. Jak jste zvládaly splácení vy
nebo popřípaděě podnájem? Děkuji za odpovědi :)

Vystuduj, najdi si stabilni zamestnani,
neco naspor, a az budes mit zivotniho partnera, tak spolu popremyslejte, co chcete. To mas tak na 10 let cas :mavam:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
67507
9.4.21 06:48