Je tu někdo, kdo pracuje doma?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
941
26.4.13 13:06

je tu někdo kdo pracuje doma?

Prosím vás, kdo pacuje doma a co? nemyslím dedru, kosmetiku atd. potřebuji práci, ale nemohu do své, skrz dětí. má tady někdo svůj obchod třeba? děkuji

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
21848
26.4.13 13:08

Já, ale pro zaměstnavatele, takže asi nic

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
72725
26.4.13 13:09

Jsem fotografka, takže fotky, grafika. jj, dělám doma, ale občas těžce nestíhám :zed:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4466
26.4.13 13:10

:nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
101533
26.4.13 13:11

@AdaNaty Já taky pro svého zaměstnavatele… ale jestli si myslíš, že takhle něco najdeš, tak to je naprostá utopie, buď musíš začít podnikat sama na sebe, nebo přesvědčit zaměstnavatele, že tvoji práci potřebuje natolik, aby souhlasil s prací z domova.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Uju
6750
26.4.13 13:13

Kámoška našla není to sice za 20tis měsíčně ale vydělává z domu-jen teda se ji povedlo najít něco co já hledám s krátkýma přestávkama asi 4roky. Seriózních nabídek zaměstnání z domu je opravdu hrozně málo:-(

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
23
26.4.13 13:16

Bohužel, to co máš na mysli asi neseženeš… internet je plný domácích prací, ale všechno je na principu nákupu - prodeje, to o co nemáš zájem. Já teda osobně něco takového dělám, jelikož nic jiného pro maminky na MD vážně není… je to hodně o trpělivosti, chtění a vůli, i na tom se dá vydělat, holt to může chvíli trvat, ale lepší něco zkusit, vždycky se toho dá nechat, než sedět a nedělat nic… Já osobně taky už pokukuju po něčem čtyři roky a nic jiného jsem opravdu nenašla…

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
941
26.4.13 13:17