JEN gympl

56
5.5.21 22:22

JEN gympl

Ahoj, je tu nekdo kdo ma jen SŠ? konkretne gympl?
abych to zkratila, studovala jsem sportovni VŠ, v poslednim ročníku jsem měla vážný uraz, spadla jsem ze skaly, skoro me to stálo život, ale přežila jsem. Kvuli vážným zraněním jsem ale rok a pul musela uplne pozastavit a pak ještě další rok prodlužovat kvůli zdr. problémům. státnice jsem měla mít v červnu, měla jsm obhájenou bakalařku, slo mi jen o státnice…vim, že normalne bych to dala, byla jsem odbrý student, anatomie za A i fyziologie…a ty tezsi zkoušky na ne příliš tezke skole. bohužel to neustale odkladani a protahovani ve me vypestovalo totalni psych. vyhoženi a rozjelo uzkostnou poruchu.
Ve zkratce, musela jsem s tim seknout. Od ledna jsem mela takove stavy při pomysleni an to, ze to musim dokoncit, ze jsem se potila celou noc, klepala, zvracela…i kdyz jsem si logicky rekla, ze to jdu jen zkusit a ze o nic nejde…me telo proste neposlouchalo. Odkládat uz nebylo kam a ani kvuli zdr. problemum by to už nešlo. Kdo zažil uzkostný stavy možná pochopí, ostatní asi řeknou, že byla škoda to vzdát…Věřte ze jako sportovec se nevzdávám, ale kdyz nekdo seklepe za 4 dny 4 kila…a nespí…skončila jsem na antidepresivech a na radu dr školu nechala byt…
Ale…mam gympl. má otazka je, je tu nekdo kdo ma SS, nebo „jen“ gympl a ma dobrou praci? Nebo jsem nahrana? momentalne premyslim jakmile AD zaberou si dodelat dalkove SS pajdak, to se da za 2 roky. VŠ uz neprichazu v ubahu, platila bych dardy a jit znovu a nechat si uznat predmety jiz take nejde. Opravdu jsem dlouho natahovala.
Vím, že muj titul BC mi asi moc k nicemu nebyl, ale ted bojuji s tim hroznym pocitem menecennosti…je mi fakt hrozne a asi potřebuji trošku povzbuzení. Škoda načasování, dr mi dala AD ale to měsíc před státnicema a jakmile jsem nasadila, vše se ještě zhoršilo než zaberou a bojim se, ze s takovou bude z uzkosti deprese…moc dekuji

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
4392