Kadeřnice - jak začít?

Anonymní
4.4.21 16:08

Kadeřnice - jak začít?

Jsem vyučená kadeřnice. Ze školy jsem 10 let, něco si pamatuji, ale žádná sláva. Ve škole nás učili např. stříhat muže jen přes nůžky a ne strojkem, takže by se dalo říct, že jsem úplný amatér :mrgreen: Až otevřou kadeřnictví - vemou mě vůbec někam nebo mají raději lidi s praxí? Samozřejmě, že chci jednou dělat na živnost, ale někde se musím “zaučit” a také nasbírat klientelu což je na několik let. Moc si nevěřím, ale strašně se k tomu řemeslu chci vrátit. Mám i maturitu, ale i tak jsem dělala raději ve fabrikách a už mi to přijde líto přeci jen je kadeřnice taková pěkná čistá práce. Jak jste začaly vy je tu někdo kdo také začal
Uplně od nuly? Předem děkuji

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
27900
4.4.21 16:18

No nevím, co znám kadeřnice, tak si jen pronajímají křeslo a dělají na sebe. Není, kdo by je zaměstnal.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2570
4.4.21 16:41

No já bych si být tebou určitě zaplatila nějaké školení. Myslím, že za 10 let se toho hodně změnilo :nevim:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
21046
4.4.21 17:06

Možná by bylo fajn zaměřit se na starší věkovou klientelu, starší paní mají často problém s přílišnou inovativností mladých kadeřnic - začneš se staršími, pak začnou chodit jejich kamarádky, dcery

• jinak kadeřnice, které znám se proškolují stále celý svůj profesní život
  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
4.4.21 17:23

Asi si budeš muset zaplatit nějaké školení nebo tě možná zaměstnají v kadeřnictví, kde školení probíhají. Dcera je kadeřnice, 4 roky po škole. Nyní (mimo covid) pracuje už v prestižním saloně, kde prošla výběrovým řízením než jí přijali, ale 3 roky po škole byla pořád někde na školení a učila se něco. Byla zaměstnaná, nedělala na sebe. Přece jenom některé techniky jako ombre, balage, prodlužování vlasů atd a některé střihy chtějí praxi a klientky jsou náročné. Sama přiznám, že když vyšla ze školy, moc stříhat neuměla…