Kdo u Vás platí antikoncepci?

Napsat příspěvek
Velikost písma:
19388
29.4.20 06:53

Přála bych těmto chlapcům kondony

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
6654
29.4.20 06:55
@EvieK píše:
Já jsem si vždy antinu i nitroděložní tělísko platila sama a to jsem byla studentka :). Ani mě nenapadlo chtít to po chlapovi.

A proc ne? On prece taky soulozi. Proc by si zena mela huntovat telo hormonama, cely to zacalovat a chlap z toho jen profituje. Fakt vas zensky nechapu :think:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
19388
29.4.20 07:00

@Ernais taky to nechápu. Řekla bych mu, že tělíčko nemám, i kdybych ho měla a at odted kupuje kondomy a gel.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4731
29.4.20 07:01

Ty jo, to me nikdy nenapadlo resit :think: me ji platili do maturity rodice, pak sama… no tak rekni priteli, ze ted na antikoncepci nemas, at nakoupi kondomy :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
5640
29.4.20 07:10

Holky, to jako fakt jste si platily antikoncepci celou samy? V normálním, dlouhodobém vztahu?

Já fakt zírám. Asi jsem měla štěstí na samý džentlmeny. Vždycky si vyžádali recept a i do té lékárny si sami zajeli. :mrgreen: :mrgreen:

I můj první kluk mi dokonce kdysi řekl, že je snad samozřejmost, že to zatáhne, a to těch peněz taky zrovna neměl.

Příspěvek upraven 29.04.20 v 07:12

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
647
29.4.20 07:11

Některé ženy opravdu nechápu.

Přeci soulozi oba, tak ať se oba podílí na ochraně a pokud on nechce platit, tak ať se stará o kondomy a zase ať je platí oba. Už vidím jak jak na kondomy kVne :mrgreen: pohodlí pro některé chlapy je přednější, než dotyčná

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
3032
29.4.20 07:13

@Ernais jasné to chápu, ale prostě nevím proč. Platila jsem si to sama, přítel mi párkrát navrhl, že mi na to přispěje, ale já nechtěla :D.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
29.4.20 07:14