Kladu si moc vysoké priority

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
23.1.22 18:11

Kladu si moc vysoké priority

Zdravím všechny,
před nedávnem jsem ukončila dvouletý vztah s partnerem, který byl finančně dosti zajištěný i skrz jeho povolání (rally jezdec). Proto taky píšu anonymně. Je v Česku hodně známý a ve světě také, díky čemuž jsme spolu žili dosti na úrovni. Bral mě na večeře, spolu jsme bydleli v pronajatém rodinném domečku s dvěmi psy, jezdili jsme společně na dovolené a užívali si života. Nechci aby to někdo pochopil, že by v tom hrály roli peníze. Má rodina má vlastní hospůdku, kde pracuji a zároveň ještě studuji VŠ. Takže o peníze mám také postaráno a vše jsem si hradila sama(bydlení+dovolené,..)
Jde o to, že on byl člověk na úrovni, který se uměl obléct, chovat ve společnosti, měl super tým, ve kterém jsem byla velmi oblíbená a brali jsme se jako jedna velká rodina. Jezdila jsem s ním na závody a podporovala ho ve všem, proto náš vztah nebyl VŮBEC nudný. Bohužel jsem se s ním rozešla, jelikož si psal s “fanynkami” kterým šlo o peníze, slávu atd atd.. byly to moc nehezké zprávy a to mě naprosto odrovnalo, proto jsem dala ihned konec.
Teď, když mám s nějakým mužem rande, tak mu vždy chybí buď správné chování, či smysl života, jelikož je jeho život velmi nudný, a nebo mu jde jen o sex.
Proto se Vás chci zeptat: Nekladu si moc vysoké priority? Samozřejmě, že se to odráží od mého bývalého vztahu, ale já v tom vlastně vyrůstala už od mala.
Máte někdo prosím radu, jak tohle změnit? Začíná mě to dosti trápit. Děkuji za odpověď :srdce:

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
7874
23.1.22 18:14

A co bylo smyslem zivota toho zavodnika nebo co vubec bylo na tom tak zajimaveho? Vecere, dovolené, pronajaty domecek a psy muzes mit snad i s nekym jinym.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
23.1.22 18:17
@Josefuna píše: