Zdravá večeře pro chlapa, která zasytí

428
16.9.20 10:51

Krmte tu bestii hodně! říkali...

Ženy, případně muži, poraďte, inspirujte mě.
Muž je pekny, vysoký, pohybu moc nema, porad je nekde po poradach nebo v aute. Prijede a ja uz na nej cekam s jidlem, nekdy je to vazne obzerstvi, i kdyz vzdy je i zelenina, no ale často i vino nebo pivo. No a ted jsem na nej koukala a nejak se mi zakulatil. Vim, ze ho to trapi a tak se budeme muset v tom stravovani odlehcit.
Prosim o osvedcene typy na veceri, kde si chlap pochutna a nema pak hlad. Kure moc nemusi, ale ji vsechno.
Diky!

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
495
16.9.20 11:22

Tak ono to bude chtit asi celkove ten jidelnicek upravit a vecere jsou proste to nejvetsi zlo. Chapu, ze pres den neni cas a vecer prijede domu a i ty mu chces udelat hezky vecer, ale pokud chce skutecne zhubnout, tak tudy cesta nevede… Jak u Vas vypadaji snidane? Rano si clovek prece jenom muze doprat „trochu vic“. Zacit peknou a klidne i tucnejsi snidani neni podle me problem. Taky by se melo jist nekolikrat denne po mensich porcich. Vim, ze pro pracovne vytizeneho cloveka je to problem, ale kdyby to slo, aby jsi mu treba svaciny pripravila? A i pohyb je podle me dost dulezity. Pises, ze pohybu moc nema. Ale nasel by si treba hodinku tydne, aby si zasel do fitka zacvicit? V rukou dobreho trenera to udela hodne. Cloveka to nabudi a zrychly metabolismus. Jinak doporucuji skloubit treba i se saunou… No a konecne k tvemu dotazu-vecere. Hlavne vynech sacharidy. Takze zadne prilohy typu:pecivo, brambory, testoviny, ryze… Nahradit zeleninou. Maso idealne libove. Alkohol by se nemel vubec, ale co by jsme pak z toho zivota meli, zee :mrgreen:… Proste ty vecere musi byt „chudsi“, ale to nejde kdyz se clovek cely den poradne nenaji a pak to dohani vecer. To ma potom clovek hlad, nacpe se a tloustne… Pokud toto s manzelem pochopite a skutecne s tim chcete neco delat, muzeme se bavit o receptech na lehke dobre vecere.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
13994
16.9.20 11:23

Tak spíš pořešit to stravování přes den ne? když se nažere až večer a přes den si dá bagetu u benzíny, tak to salát asi úplně nespraví.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
8898
16.9.20 11:41

Dělala bych mu s sebou svačiny, obědy a večer jen bílkoviny a zeleninu bez pečiva. Sacharidy má v tom pivu. Ale jestli se přes den cpe fastfoodem, tak to večer nespasis

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
13399
16.9.20 11:51

@K. Rocánková vynechat přílohy. Maso a zelenina..

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
485
16.9.20 11:55

Ať chodí do práce pěšky nebo na kole. A večeře studené. Krajíc chleba s něčím a nějaká čerstvá zelenina k večeři bohatě stačí.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
16.9.20 12:00

Mně docela pomohlo zvyknout si na to, že mám chvíli hlad, než se najím. Teď mi nevadí mít hlad třeba i dvě hodiny, je to pro mě stav, ve kterém jsem si zvykla fungovat. A nejím dřív, než ten hlad cítím. Žaludek se tím i trochu stáhne a pak ti stačí i menší porce. Ale nesmí to být takový ten vlčí hlad, kdy člověk naopak sežere, na co přijde, a nacpe se k prasknutí. Takže nepřehánět ;)
Taky pomáhá čerstvý grepový džus (ředím si ho s vodou, 1 díl džusu na 3 díly vody). Nějak ten žaludek pocitově zaplní a oddálí chuť na jídlo. A samozřejmě zeleninové saláty. Dávám do nich sýr, olivy, olivový olej a semínka, aby nebyly „prázdné“, abych se jich nějak najedla. Ale první dva týdny hubnutí jsem natvrdo počítala kalorie všeho, co jsem snědla a vypila, hodně mi to pomohlo udělat si přehled, na co si dát pozor. Koukni na kaloricketabulky(tecka)cz, tam se to dá i zaznamenávat včetně fyzické aktivity a jsou tam výživové hodnoty snad na všechno.
Bacha hlavně na slazené nápoje a na to pivo - tři piva vydají za jedno hotové jídlo ze supermarketu. Kofola a spol asi bude ještě horší. A dobrá pecka jsou i brambůrky, sáček se zase vyrovná tomu hotovému jídlu.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
495
16.9.20 12:05
@Kolicek95 píše:
Ať chodí do práce pěšky nebo na kole. A večeře studené. Krajíc chleba s něčím a nějaká čerstvá zelenina k večeři bohatě stačí.
:mrgreen: :mrgreen: Prej at maka a nefla se :D… No, jinak s tim chlebem k veceri nesouhlasim. Zakladatelka nerika nic ve smyslu „Nebavi me pro to tlusty prase varit a chci usetrit na vecerich“… Na chlebu nic dietniho neni. Chce mu vecere varit. Treba takovy medailonky z panenky se zeleninou jsou jako vecere urcite vhodnejsi a manzel si i pochutna ;)
  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
16.9.20 12:06

Jinak, jak tu už někdo psal, vynechat přílohy (a taky pečivo a cukry) udělá nejvíc. Je ale potřeba počítat s tím, že ze začátku, než si tělo zvykne a přeorientuje se na získávání energie z tuků místo cukrů, tak má člověk dost málo energie. U mě to trvalo asi dva týdny. Je fakt, že pak jsem začala hubnout neskutečně. Byla jsem na low carb dietě 7 nebo 8 let a ještě asi rok nebo dva po skončení jsem neměla problém s váhou. Ale pak jsem zase přibrala, takže není to úplně definitivní řešení :D
Už bych do toho asi znovu nešla, bylo to dost omezující. Kamkoliv jsem šla, musela jsem mít jídlo s sebou nebo být o hladu. Zelenina, maso, oříšky, semínka - to byl můj jídelníček. Na svačinu okurka nebo sáček mandlí, k obědu pohanka, ve všem zkoumat obsah cukru, jestli ho tam je do 5g na 100…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
428
16.9.20 12:11

Snida poctive, jogurt, ruzna seminka, ji kvalitni veci, obedva i ryby, salaty, perstrou stravu, skutecne nezere bagety po benzinkach. Jen proste, jak mame na sebe cas az vecer, a ja jsem takova vařivá 🙂 tak sem tam panenku, Sem tam steak, krkovice, jeste obcas upecu buchtu a spis mu vykrmuju koukam. Prilohy uz vecer neji, delam salat. hranolky, brambory, to si davam jen ja. Do prace to ma hodinu autem, takze kolo mu navrhovat nebudu.
Spis jsem si rikala, jestli nekdo ma neco osvedceneho, co chlapa potesi a je to i zdravy, prece neni mozny ze maj chlapi k veceri jen chleba! Pestuju papriky, rajcata, okurky, tak ted hodne salatujeme, ale je to takove porad dokola, takze bych si zase dala zebirka. Fitko mu navrhnu, ale spus zkusim navysit tu fyzickou aktivitu

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
485
16.9.20 12:54
@K. Rocánková píše:
Snida poctive, jogurt, ruzna seminka, ji kvalitni veci, obedva i ryby, salaty, perstrou stravu, skutecne nezere bagety po benzinkach. Jen proste, jak mame na sebe cas az vecer, a ja jsem takova vařivá 🙂 tak sem tam panenku, Sem tam steak, krkovice, jeste obcas upecu buchtu a spis mu vykrmuju koukam. Prilohy uz vecer neji, delam salat. hranolky, brambory, to si davam jen ja. Do prace to ma hodinu autem, takze kolo mu navrhovat nebudu.
Spis jsem si rikala, jestli nekdo ma neco osvedceneho, co chlapa potesi a je to i zdravy, prece neni mozny ze maj chlapi k veceri jen chleba! Pestuju papriky, rajcata, okurky, tak ted hodne salatujeme, ale je to takove porad dokola, takze bych si zase dala zebirka. Fitko mu navrhnu, ale spus zkusim navysit tu fyzickou aktivitu

Proč by nemohl chlap večeřet chleba? :mrgreen: :mrgreen: Můj ani nic jiného nechce, aby nebyl tlustý. U nás v rodině se nikdy teplé večeře nevařily a také nikdo neměl nadváhu. U vás není problém v kvalitě jídla zjevně, ale v množství. Úplně by stačilo jíst střídmě (k čemuž dle mého názoru jedno teplé velké jídlo bohatě stačí) a pravidelně se hýbat. Nejlepší je pohyb, který vykonávat musí a jde si na něj snadno zvyknout a dělat pravidelně ( to je to chození do práce nebo ježdění na kole). Takový pohyb je i nejzdravější a nejlevnější. Pokud to nejde, tak holt společné pravidelné procházky nebo návštěvy fitka nebo dle libosti. Ale je mnohem náročnější se k tomu přinutit a stojí to víc času a peněz.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
485
16.9.20 12:59
@Kikyna90 píše: :mrgreen: :mrgreen: Prej at maka a nefla se :D… No, jinak s tim chlebem k veceri nesouhlasim. Zakladatelka nerika nic ve smyslu „Nebavi me pro to tlusty prase varit a chci usetrit na vecerich“… Na chlebu nic dietniho neni. Chce mu vecere varit. Treba takovy medailonky z panenky se zeleninou jsou jako vecere urcite vhodnejsi a manzel si i pochutna ;)

No však jo :mrgreen:. Pravidelný pohyb je úplný základ, to nepopřeš. :nevim: Zakladatelka to ale říká. Chleba dietní tedy je, pokud ho nesníš bochník, však píšu krajíc. Přehršel bílkovin škodí ledvinám a energeticky jsou mnohem bohatší. Pán zjevně tolik energie nepotřebuje. A maso dvakrát týdně při jeho životním stylu, který zakladatelka nastiňuje, je úplně akorát.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1759
16.9.20 13:06
@K. Rocánková píše: Ženy, případně muži, poraďte, inspirujte mě.
Muž je pekny, vysoký, pohybu moc nema, porad je nekde po poradach nebo v aute. Prijede a ja uz na nej cekam s jidlem, nekdy je to vazne obzerstvi, i kdyz vzdy je i zelenina, no ale často i vino nebo pivo. No a ted jsem na nej koukala a nejak se mi zakulatil. Vim, ze ho to trapi a tak se budeme muset v tom stravovani odlehcit.
Prosim o osvedcene typy na veceri, kde si chlap pochutna a nema pak hlad. Kure moc nemusi, ale ji vsechno.
Diky!

Klasika, znám to. Jednání, kávičky, sušenky a další pochutiny na stole. Musí začít sám u sebe - kontrolovat si co a kolik toho sní přes den.
Když se v práci bude cpát jak prokopnutej, tak nějakou večeří - ač sebezdravou a dietní - nic nezmůžeš.
Tady to ale spíš vypadá na to, že jídlu v práci moc manžel nedá a doma ho přepadne pak vlčí hlad a snaží se ten deficit dohnat.
Tak mu dělej svačinky. Měla jsem to stejně a jen pravidelným jídlem jsem se zase dala do kupy. Pak už večer hlad ani nemám.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
15507
16.9.20 13:06
@K. Rocánková píše:
Snida poctive, jogurt, ruzna seminka, ji kvalitni veci, obedva i ryby, salaty, perstrou stravu, skutecne nezere bagety po benzinkach. Jen proste, jak mame na sebe cas az vecer, a ja jsem takova vařivá 🙂 tak sem tam panenku, Sem tam steak, krkovice, jeste obcas upecu buchtu a spis mu vykrmuju koukam. Prilohy uz vecer neji, delam salat. hranolky, brambory, to si davam jen ja. Do prace to ma hodinu autem, takze kolo mu navrhovat nebudu.
Spis jsem si rikala, jestli nekdo ma neco osvedceneho, co chlapa potesi a je to i zdravy, prece neni mozny ze maj chlapi k veceri jen chleba! Pestuju papriky, rajcata, okurky, tak ted hodne salatujeme, ale je to takove porad dokola, takze bych si zase dala zebirka. Fitko mu navrhnu, ale spus zkusim navysit tu fyzickou aktivitu

Jako sorry… Ke snídani jogurt a semínka, k obědu ryba a k večeři grilované maso bez přílohy, o víkendech jste salatovy…nevěřím ani zbla, ten jede obden mekac holka :lol:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
101
16.9.20 13:08

Dobrý den. Já před pár lety téměř vyloučila ze stravy CUKRY (teda všechny, nejen cukr) a zhubla jsem 5-6 kil. (Např. místo kečupu jsem používala rajčatový protlak. :think: ) Udržela jsem si to 3 roky. Pak jsem si občas koupila milovanou kynutou buchtu a i když jsem téměř všechnu plnku vyhodila :D, kila jsem nabrala zpátky, dokonce i 1-2 navíc. (Ale ne, nejsem nějak tlustá, jsem taková „krev a mlíko“, BMI cca 27,5 - 28 :think:. Totiž - někde jsem četla, že s věkem by měl být BMI vyšší… No nevím, četla jsem to jenom jednou - v Krásném roku. A já už mám 40ku za sebou…)
Každopádně doporučuji omezit CUKRY na minimum - a to ze zdrav. důvodů (já jsem to dělala také proto), protože cukry organismus vůbec nepotřebuje :cert:. Zamyslete se, odkdy existuje bílý cukr v takové podobě, jaké je dnes. V minulosti se sladilo ovocem, medem - to doporučuji, přičemž medem se má také „šetřit“.
Uvědomte si, že pivo je moc kalorické (prý mužům po něj rostou prsa - tak se rozezná pivař od milovníka „ostrého“).
Pohyb je samozřejmě zdravý (já tedy z něj preferuji akorát procházky a turistiku).
Ze sladkostí si dnes dopřávám např. něco z Pekárny Zemanka (bio, bez palm. tuku a s cukry max. do 20% objemu, víc ne!!!, kupuju v DM drogerie), bio sušenky pro kojence z Lidla (cukry max. 17%). Víte, jak snadno jsem si zvykla na nižší objem cukru? :D

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama