Líná pěna pro děti - zkušenosti

592
31.7.13 21:26

Líná pěna pro děti

Ahoj, kupujeme dcerce ke třetím narozeninám matraci, velkou do postele. Mám už z toho hlavu jak balon, studuju na netu kde co, ovšem každý názor je jiný. Vybrali jsme takovou tu studenou pěnu, navrch vrstvu z líné pěny. Někdo tvrdí že líná pěna ano, někdo že pro děti ne. Jak to tedy je? Co vám kdo radil, jaké máte zkušenosti??

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

31603
31.7.13 21:29

Myslím, že u tak malých dětí je to v podstatě fuk, protože jsou lehké a matrace se pod jejich váhou chová úplně jinak než třeba pod 100kg chlapem.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
336
31.7.13 21:35

Paměťová pěna se nemá pro děti do 12 let používat, kvůli růstu. Nevím už přesně proč, ale pár článků určitě najdeš…
Přitom se pár dost drahých matrací tohoto typu přímo pro děti prodává :nevim: Ale podle toho, co jsem četla, byl to článek lékařky, jsem ji raději nekoupila a byla jsem i na vážkách s naší matrací, protože malá spí převážně s námi. A jí jsme pořídili běžnou v Ikea.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
592
31.7.13 21:41
@ricki píše:
Paměťová pěna se nemá pro děti do 12 let používat, kvůli růstu. Nevím už přesně proč, ale pár článků určitě najdeš…
Přitom se pár dost drahých matrací tohoto typu přímo pro děti prodává :nevim: Ale podle toho, co jsem četla, byl to článek lékařky, jsem ji raději nekoupila a byla jsem i na vážkách s naší matrací, protože malá spí převážně s námi. A jí jsme pořídili běžnou v Ikea.

No jo, to je právě ono…já právě četla taky přímo od lékaře, že je to právě vyloženě vhodné pro děti, že to růstu vůbec nevadí a spí se jim moc dobře, navíc si odpočinou klouby a kosti tak jak jinde ne… :think:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2633
31.7.13 21:42

Když jsem kupovala postel pro dceru 2-3 roky, tak mi pán řekl, že by pro malé děti měla být tvrdší matrace.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
14783
31.7.13 21:43
@Kulišanda píše: