Lyrica a elicea na úzkosti

45
26.2.21 10:42

Lyrica a elicea

Zakládám ještě jednu diskuzi. Na úzkost beru již 6.tyden eliceu a k tomu 10. Dnem lyricu 75 mg ráno a večer. Uzkosti a ataky úplně zmizely. Jak jsem psala v jedné diskuzi úzkost u mě nebyla dolecena z jara 2020 kdy mi AD zabrali za 14 dní. Taky elicea. Brala jsem je ale krátce, jen 4 měsíce… Na doporučení neurologa. Už vím že to bylo špatně. V lednu jsem si vsugerovala že mám strach z deprese a že ji budu mít když mám uzkosti. Myslela jsem. Na to tak dlouho až úzkost propukla na plno a já se složila. Neurolog mi zas napsal ad. Po asi 4 týdnech co jsem je brala jswm se dostala k psychiatrovi. Ten řekl že je to jasná úzkost na porucha a přidal mi lyricu. Úplně jsem se v tu ránu uklidnila že to neni deprese ale jen úzkost. Jenže jsem se pak zas zacla cítit divné - že to nejsem já. Příznak uzkosti já vím. Jenže jswm si pak zacla číst o depersonalizaci a že ji někomu léky způsobily. Teď už týden žijí v tom že já nejsem já. Chodím se kontrolovat v zrcadle a vyvolává to u mě. úzkost. Paniky už nemám žádné jen ta celodenním uzkost ze já nejsem já.. Že je svět divný, jiný… Nedokážu být zas „já“.psCholozka mi tvrdí že je to pořád to sstejne dokola. První vsugerovana deprese,, teď zas depersonalozace. Ale já nevím. Hrozně se bojím že je to z těch prášku… Myslíte že to je pořád jen příznak uzksoti? Provází mě to celý den a mám pocit že se zblázním, nebo že už blázen sem. Dělám vše automaticky ale na nic se nedokážu těšit, soustředit… Jen na to zda já jsem já. Kdy ta lyrica prosím zabírá? Máte s ní někdo zkušenost??
Nějaký posun tam je. Mohu jist spát a neklepu se netrepu. Jen si připadám jak robot. Bez života a energie. Možná ještě musim počkat než si to sedne ale poslední týden sjwm si musela dar vždy 0,5 neurol protože jak nad tím neustále přemýšlím zda já jsem já úplně mw to dostává do kolen. Vím že pocit neskutečná je příznak uzkosti, ale myslela jswm že jen u těch atak, ale mě se to drzi celý den. Na kontrolu jdi 10.3. Děkuji za každou radu… Potřebuju jen trochu uklidnit

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Anonymní
26.2.21 11:54

Ahoj nevím jestli tě uklidním, ale jedeme v tom spolu…mám podobný problémy, vsugerovanou nemoc, 4 týdny beru setralin, je mi líp, ale stejně na to myslím, úzkosti už tak nějak odezněly, myšlenky jsou pořád, je to něco mezi hypochondrií a OCD, možná vše dohromady…udělalo se mi líp, pak jsem si přečetla leták k setralinu a zas pozoruju jeden z nežádoucích účinků…ty vole, ale já ho nemám, dala bych si facku nejraději… :zed:

  • Citovat
  • Nahlásit
45
26.2.21 12:14

Tak snad nás z toho AD proberou… Jenže vsugerovat si třeba něco fyzického je asi hnus… Ale jak se mám dostat z pocitu že já nejsem já. To je na zbláznění. Nevěřit vlastní hlavě. V hloubi duše vím že je to vymyšlené. Ale nedokážu se toho zbavit. Ani na minutu. Protože jsem si přečetla jen u jednoho případu sice že lyrica někomu spustila depersonalizaci. Ája ji teď prostě mám. A já nejsem já… Hrozný…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
26.2.21 12:23
@den93 píše:
Tak snad nás z toho AD proberou… Jenže vsugerovat si třeba něco fyzického je asi hnus… Ale jak se mám dostat z pocitu že já nejsem já. To je na zbláznění. Nevěřit vlastní hlavě. V hloubi duše vím že je to vymyšlené. Ale nedokážu se toho zbavit. Ani na minutu. Protože jsem si přečetla jen u jednoho případu sice že lyrica někomu spustila depersonalizaci. Ája ji teď prostě mám. A já nejsem já… Hrozný…
:hug: AD pomůžou…zaberou na úzkosti a jak odejde úzkost, tak zeslábnou i ty debilní myšlenky…člověk si musí uvědomit, co ho vlastně trápí, protože si celou dobu myslí, že je to ta myšlenka a je třeba si uvědomit, že myšlenka není nic…to je jen nějakej, zvuk´ v mozku, problém je to, jakou úzkost a paniku ta myšlenka způsobuje a bojovat s tou úzkostí…jak to přijde, snažit se tělo nevystresovat a dýchat, snažit se zůstat v klidu…prej to v mozku i tak funguje, že pokud má člověk nějakou myšlenku, která zpustí fyzické projevy…bušení srdce, zvýšení tlaku, tak mozek tudle myšlenku uloží do šuplíku, důležité´ a pak jí pořád vytahuje ven…funguje to tak i v pozitivních věcech, třeba při zamilovanosti… prostě jak myšlenka způsobí něco fyzického v těle, tak mozek jí pak pořád vytahuje…takže se na to musí jít obráceně, nebojovat s myšlenkou, bojovat s tím fyzickým projevem…jak se todle vybojuje, myšlenka zeslábne a odejde…
  • Citovat
  • Nahlásit
45
26.2.21 12:40

Děkuju. Moc za rady. Myslíš tedy že je možný že jsem si to tak vsugerovala že se mě to týden drží od rána do večera? Nevím jak se toho zbavit. Už to není ani myšlenka pro které buší srdce, spíš trvaly pocit…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
26.2.21 12:47
@den93 píše:
Děkuju. Moc za rady. Myslíš tedy že je možný že jsem si to tak vsugerovala že se mě to týden drží od rána do večera? Nevím jak se toho zbavit. Už to není ani myšlenka pro které buší srdce, spíš trvaly pocit…

to víš že jsi si to vsugerovala :hug: nejdřív jsi měla myšlenku a až pak divnej pocit…

  • Citovat
  • Nahlásit
45
26.2.21 12:56

A myslíte že mám teda ještě čekat?? 6 týdnů beru eliceu 10mg…tak nějak jsem čekala že už budu okej :) neklepu se, ataky žádné, spím, jim… Jen ten pocit že nejsem já.. Zůstal. Asi je to ještě nějaká úzkost. Je možné že mi to ta lyrica taky trošku zhoršila?? Beru ji 10 dní. Nevím zda platí jak u AD, ze že začátku se stav zhorší. To by docela se dělo…

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
45
26.2.21 13:05
@Anonymní píše:
to víš že jsi si to vsugerovala :hug: nejdřív jsi měla myšlenku a až pak divnej pocit…

Přesně no… To si říkám. Že to vzniklo z toho že jsem si to nacetla. Ale jak se toho zbavit.. 😀bych v životě neřekla… Že to bude tak těžké. Snad ty prášky pomohou i… Ale děkuju za uklidnění. :srdce: :srdce:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
26.2.21 14:10

@den93 pomůžou :hug: bude dobře :srdce:

  • Citovat
  • Nahlásit
45
26.2.21 14:16
@Anonymní píše:
@den93 pomůžou :hug: bude dobře :srdce:

Myslíš že ta lyrica to teď mohla i zhoršit? A ra elicea beru ji už 6 týdnů… Tak snad no…
Jinak moc ti děkuju. 😍

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
26.2.21 14:27
@den93 píše:
Myslíš že ta lyrica to teď mohla i zhoršit? A ra elicea beru ji už 6 týdnů… Tak snad no…
Jinak moc ti děkuju. 😍

to moc nevím…ten lék neznám, ale těch 6. týdnů na tu Eliceu je taky ještě málo, ještě není stabilizovaná hladina, důležitý je, že je zlepšení…takže je vidět, že na tvuj problém bude fungovat…jak se to ustálí, bude jen dobře…

  • Citovat
  • Nahlásit
27922
26.2.21 14:31

@den93 co jsem ti psala v ty první diskuzi, ať v tom pokračujes a že zmagoříš ještě víc. No tak se ti to povedlo.🥴 🤯 🤯 Nic si nečti boha jeho.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
45
26.2.21 14:33

@holka_z_hor uz nic nečtu. Ale pořád mám v hlavě to co jsem už nacetla… :zed:

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
27922
26.2.21 14:36
@den93 píše:
@holka_z_hor uz nic nečtu. Ale pořád mám v hlavě to co jsem už nacetla… :zed:

Musíš se od toho odreagovat.

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
45
26.2.21 14:46

@holka_z_hor právě je to těžký… Ale snažím se… Jenže ať dělám co dělám… Pořád se ty vtiravy pocity tlačí… Už ráno se s tím budím… Nějak se to usadilo. Ale snažím se. Nevím zda to teď nezhorsila ta lyrica

  • Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Mohlo by vás zajímat

Mohlo by vás zajímat