Lze zastavit špinění?

Anonymní
31.7.13 14:36

Lze zastavit spineni?

Holky, dá se nějakými bylinkami zastavit spineni? Menstruaci mám vždy krátkou a slabou, ale zrovna teď, když máme před odjezdem na dovolenou, musim dlouho spinit! Já nevím, jestli nějaká hormonální nerovnováha, i prsa mám stále plná, normálně po MS splasknou. Gynekolog má zítra zavřeno a v pátek se tam nedostanu, navíc už by to asi bylo k ničemu, když odjíždíme. Ale třeba nějaká bylinka by ještě zabrala. Anonym kvůli informaci o odjezdu na dovolenou, dávám si bacha, abych to nikde nezverejnovala.

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

58857
31.7.13 14:38

Voda s citronem.. a hodně.. fakt to pomáhá :palec:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6479
31.7.13 14:39

Podle mě moc nedá, prostě se spodek ještě „dočištuje“ aby byl čistý před další ovulací.

Ty prsa a vůbec všechno je součástí cyklu, tělo se připravuje na případné těhotenství. To je prostě příroda.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1416
31.7.13 14:40

Zkusila bych kontryhel ve větší dávce, mě pomáhal.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
23860
31.7.13 14:41

Tak Ascorutinem nic nezkazíš. :nevim: Je to vitamín, co posiluje cévy a tím snižuje krvácivost - nejen při MS. Já to mám vyzkoušeno, že mi to o den zkracuje MS, ale mám APLS a trpím na zvýšenou krvácivost. Tak třeba by to šlo i na špinění :nevim:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11296
31.7.13 14:43

By mě taky zajímalo…mě nepomohly bylinky, ani Provera, nic…takže u mě každej druhej cyklus 7-10 dní špinění, pak 2 dny slabá MS :mrgreen: Luxus, ne? A Dr. akorát krčí rameny :zed:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
58857
31.7.13 14:46

@LucijeS zkoušela jsi vodu s citronem? mi to pomáhalo aji po sp a pod… a když je nutno, tak ms zkrátí klidně o 3-4 dny (mám 7 dní)… provera mi taky nepomohla :zed:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
11296
31.7.13 14:50

@martina.se Jojo, jednou jsem zkoušela, vodu s citronema v kombinaci s ascorutinem…a špinila jsem stejně:( U mě je to asi marný, prostě setrvalý stav :mrgreen:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
58857
31.7.13 14:52

@LucijeS :mrgreen: taky se mi stalo po injekcích, 4 měsíce v kuse :zed: naštěstí to na mě nakonec zabralo :palec:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama