Mam maly plat?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
25.11.22 20:46

Mam maly plat?

Dobrý den,

chci se zeptat, jestli mám opravdu tak malý plat, jak me s tim postuchuje manžel.
Pracuji jako ucetni, juniorne, 1 rok ve firmě po RD. Pracovní dobu mám 7hodin (140 mesicne), od 7 do půl 3, půl na půl homeoffice/v kanclu. Mám maturitu, mluvim anglicky a nemecky. Pred RD jsem pracovala v jiné firmě, kde jsem nenavazala prac. poměr (pouze HPP a celou dobu v kanclu - práce jednodušší, administrativa, ale ta prac.doba)
No mám 24000 hrubého + stravenky a práce až až oproti minule. Praha.

Kolegyň se nechci ptát, vím, že jedna ucetni s vysokou školou (tu nemam) a mnoha let praxenastupovala za 40+, ale vzhledem k mým malym zkušenostem, vzdelanim a možnosti homeoffice mi to přišlo OK.

Nikdy jsem dříve plat neřešila, ale ty dnešní ceny mě o tom už skutečně nutí přemýšlet..

Děkuji za názory :kytka:

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5613
25.11.22 20:50

Ano, máš.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
305
25.11.22 20:52

Řeka bych, že je to málo. Jako dělnice na Vysočině jsem měla čistého 30. Ale byla jsem v tý fabrice 16 let a směnný provoz, to je fakt.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
9272
25.11.22 20:56

Za mě je to málo.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní

Dělám to stejné skoro na vsi daleko od Prahy, mám maturitu. Bez nutnosti jazyků a práce nemám nad hlavu, bez stravenek…za 30.000 hrubého. Na Prahu máš málo.

• Citovat
  • Upravit
Anonymní

No, v ekonomické sféře se dvěma jazyky bych si asi představovala víc.