Mám slabé mléko?

Anonymní
7.10.19 21:49

Mám slabe mleko?

Ahoj.
Chtěla bych se vás zeptat na názor. Mám již druhé dítko ( první nekojene, nebylo dostatek mléka).
Synovi je 11 dnů. Mléko musím bohužel odsavat, neprisaje se sám k prsu ( špatné bradavky) ani přes klobouček nechce.
Jednou za tři hodiny odsaju zhruba 300 ml mléka, coz si myslím, že je dost.
Jenže. Po nakrmeni neustále pláče hlady. Snědl by snad i celou ruku. Vypije 120 ml mého mléka a za půl hodiny další 90 ml a stále pláče a stále pláče.
Zkoušela jsem na doporučení lékařky dokrmit Sunarem a až pak je teprve klid.
Tak kde je chyba? Jedná se o hladové mléko? A má tedy cenu mu to vůbec dávat, když ho to nenasyti? Jsem z toho upřímně dost nešťastná. Díky za vaše zkušenosti! :think:

• Citovat
  • Upravit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Sybilla2020
7.10.19 21:57
@Anonymní píše:
Ahoj.
Chtěla bych se vás zeptat na názor. Mám již druhé dítko ( první nekojene, nebylo dostatek mléka).
Synovi je 11 dnů. Mléko musím bohužel odsavat, neprisaje se sám k prsu ( špatné bradavky) ani přes klobouček nechce.
Jednou za tři hodiny odsaju zhruba 300 ml mléka, coz si myslím, že je dost.
Jenže. Po nakrmeni neustále pláče hlady. Snědl by snad i celou ruku. Vypije 120 ml mého mléka a za půl hodiny další 90 ml a stále pláče a stále pláče.
Zkoušela jsem na doporučení lékařky dokrmit Sunarem a až pak je teprve klid.
Tak kde je chyba? Jedná se o hladové mléko? A má tedy cenu mu to vůbec dávat, když ho to nenasyti? Jsem z toho upřímně dost nešťastná. Díky za vaše zkušenosti! :think:

No já myslím že slabý mlíčko mít můžeš i když hodně lidi si myslí že je to blbost. Píšeš že nesaje, takže možnost že by toho prostě málo vysal z prsou tu není. Krmis Teda lahví jestli správně chápu a tam vidíš kolik toho vypije. Že jo? Takže pokud vypije na mililitry dost, tak mu tvé mléko asi nestačí. Jinak nevím.

• Citovat
  • Upravit
Anonymní
7.10.19 22:02