Maminka v mladém věku

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Dudlik226
Povídálka 40 příspěvků 16.01.18 23:01
Maminka v mladém věku

Ahojky,
mám dotaz. Jaký máte názor na mladé maminky? Mě je 22 a mám přítele o 12 let staršího, začínám toužit po miminku. Je tu jeden problém stále studuji, ale nepracuji pracuji vždy chvilkově. Přítel pracuje, má jisté místo, ale já bych nedostala mateřskou. Vím že kamarádka to měla taky tak a zvládli to z partnerem a to měli dluhy. A byly taky v pronájmu jako my (2+kk). Tak co myslíte zvládli bychom to?

Stránka:  1 2 3 4 5 Další »
Reakce:

Maja Z
Zasloužilá kecalka 632 příspěvků 16.01.18 23:03

@Dudlik226 to musíte vědět vy. Nikdo nezná vaše příjmy, výdaje… rozumné by bylo počkat, až budeš mít nějakou praxi. Kromě toho, že bys měla nárok na mateřskou, by ses měla po mateřské kam vrátit, a nebo si líp najít místo. Firmy moc neprahnout po mladých mámách bez kousku praxe.

summersun
Kecalka 438 příspěvků 16.01.18 23:04

To záleží :-) Věříš mu? Jsi připravená na něm být závislá? Nebude to vadit jemu? Nebude to vadit Tobě?

Maja Z
Zasloužilá kecalka 632 příspěvků 16.01.18 23:05

A mimochodem, fakt bych řešila víc tu práci a tak, než věk. Taky mi v době porodu bylo 22. Jenže mám dobrou práci, praxi, vlastní dům (ikdyž na hypotéku). Ten věk není nijak extrémně nízký na dítě.

Petruna21
Echt Kelišová 9865 příspěvků 16.01.18 23:06

To musíte vědět sami zda zvládnete :)
Jinak k té mladé mamince je mi 21 a jsem těhotná a rodit budu a budeme mi 22,4 :) a vím že to s přítelem zvládneme :) praci máme oba.

Příspěvek upraven 16.01.18 v 23:07

Limi123
Závislačka 3653 příspěvků 16.01.18 23:06

Za opravdu mladou maminku povazuji sestnactiletou holcinu :-)

Myslim, ze je lepsi mit dite v 22 nez ve 42. To se rozhodnes, jestli mit dite, podle toho, co ti napise nekdo na netu?