Maminy poradíte prosím

13.6.21 21:31

Maminy poradíte prosím

Ahojky holky… :)
všechny vás moc zdravím. Jsem na tomhle webu nováček takže přesně nevím jak to tady ještě funguje, ale chci se zeptat nevíte některá z vás jak je to s porodnicí v Havířově? jestli mě tam přijmou do porodnice když v tom městě nebydlím???děkuji všem za případné info :) :) :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2392
13.6.21 21:32

@Papučka Žanka Proč si tam nezavolas?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
794
13.6.21 21:45

A kde bydlíš?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4710
13.6.21 21:51

Jsi tady nová… Silně nedoporučuji oslovovat uživatelky webu „maminy“. Vlastně tak neoslovuj raději nikoho a nikde a nikdy. Je to otřesné, buranské, familiérní a trapně ponižující. :mavam:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
13.6.21 21:53

Bydlím v Orlové…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
13.6.21 21:55

@Alriga děkuji teda za radu…nechápu co je sice na tomto oslovení špatného, ale budiž. ;)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
13.6.21 21:55

Tak pokud vim, oni nemaji naplnenou kapacitu, neresi, odkud kdo přijede. A Orlova porodnici nema. Nebo uz jo?

• Citovat
  • Nahlásit
13.6.21 21:57

@alena1995 nooo po pravdě ani nevím proč jsem si tam ještě nezavolala…sice ted budu vypadat hloupě, ale vlastně mě tahle možnost nějak nenapadla takze děkuji za nápad :) :) :) :) :) :) :)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
13.6.21 22:01

:) v Orlové už zrušili nemocnici nebo lépe řečeno lůžkovou část…takže v ní zůstali už jen různé ambulance, naplánované jednoduché operace a zákroky a pohotovost

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
2392
13.6.21 22:02

@Papučka Žanka Já ti můžu jen říct, že se tomu stejně nevyhnes. Mám sice zkušenosti z jiné porodnice, ale musela jsem tam na konci těhotenství dojíždět do poradny, takže bych to řešila asi.

Jako myslím si, že máš lepší tam zavolat, napsat ema a optat se. Bůh ví, jak to teď je.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
21480