Poradna očního lékaře
MUDr. Vladimír Korda Ph.D.
Holky poradí mi někdo co by to mohlo být?
Cca 3 dny jsem měla pocit knedlíku v krku při polknutí, teploty žádné, bolesti také ne.
Měla jsem i červené flíčky na horním patře, ty po kloktání s tantum verde odstoupily ale na horním patře mám teď jeden světle červený flek.
@Lucie.Papugova vidím zdravý krk bez mandlí? žádné fleky, žádné čepy.
Buďte v klidu, nic vám není a přestaňte si fotit krk každý den.
Pokud mate problém, vidíte změny, jděte na ORL, já nic nevidím.
Ale nejsem lékař, s anginami, čepy i kamínky mám značné zkušenosti, vás krk vypadá zdravě.