Manžel nechce hlídat

1223
5.8.13 11:20

Manžel nechce hlídat

AHojky potřebovala bych poradit..
Máme dceru-9.měsíců a já mám problém s tím, že manžel nechce malou ani jeden den pohlídat. Jo když jdu do sprchy tak to tech 10-15 min vydrží, ale už příjdu a strká mi ji..Pracuje jako horník, takže vím, že chodí po práci utahaný, ještě bydlíme na baráku, kde je hodně práce na zahradě, ale o to se nějak staráme společně, já většinou když malá dopoledne spinká, od odpoledne. Každý den mám navařeno, uklizeno, lítání kolem malé(začala ted lozit, takže asi víte co to obnáší :mrgreen: )A chtěla bych aby občas malou pohlídal, šel s ní ven, abych taky měla čas pro sebe, kadeřnice, nákupy atd..Jenže na to mi řekne, že si tyhle věci mám zařídit ráno, dopoledne(tim padem i s malou),protože on je unavený z PRÁCE a JÁ JSEM JEN DOMA a jeste bych chtela více volna!!(podle něj) tímhle to končí, protože už nemám sílu se hádat :evil: Muzete mi poradit co s tím? :nevim: Vyhrožuje mi, že další dítě bude na mateřské on(ale pritom nepohlida ani první. Prostě si myslí, že jsem fakt na dovolenéé a to mě vytáčí :roll:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

6787
5.8.13 11:23

Pošlii ho už teď na rodičovskou, to se dá měnit snad každý měsíc, tak ať si to na měsíc zkusí a ty se vrať do práce a uvidíš jestli si to neroozmyslí :mrgreen:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
1223
5.8.13 11:25

@subsomi to me taky napadlo, ale do práce se mi ač na chvíli jeste moc nechce :roll: :lol: A taky, co když se mu to zalíbí a mě už doma nenechá :lol: :mrgreen:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
20554

Tak mu nevař, neper, neuklízej..jsi přece na mateřské a jsi placená za péči o dítě..ne za péči o chlapa a domácnost.. :D

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3403

@Nela89 No, já bych přistoupila na to, ať je na rodičovské on, ať si to užije :roll:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
10365
5.8.13 11:26