Manžel už se mnou nechce být

Anonymní
26.4.20 07:18

Manžel už se mnou nechce být

Je to jak blesk z cisteho nebe. Prijel na vikend z prace, pracuje pres tyden v jinem meste. A tak jako vzdy rikam dej mi spinave pradlo. Pry ze ho nevzal zenic nema. Odesel do sklepa. Za chvili mi pise zpravu, at za nim prijdu. A tam buch. Vis ja uz nechci abys mi prala, uz s tebou nechci byt!!! Koukam jak tele… prvne se zacnu smaz ze je to vtip a kdyz na me kouka bez mrknuti s vaznou tvari, sednu na stolicku a dycham… nemuzu to pobrat. Co? Proc? Pry uz pul roku je nespokojeny… jsme spolu 22 lez, z toho 17 manzele. Mame dve deti. Uz jsme si rikali, ze deti vyrostli a muzeme si zacit uzivat. Byli jsme na romantickem vikendu, tyden v laznich, chdime na spolecne prochazky, take jsme koupili druhy byt, ve meste kde pracuje, aby se nemusel platit najem a my mohli mit dve moznosti ma bydleni. Ja mam praci nejistou, deti studuji u nas ve meste, tak jsme rikali az za 4 roky odmaturuji, ze pujdu za nim… a najednou tohle? Takovy blesk… opravdu nic nenaznacovalo ze by byl nepokojeny. Od velikonoc jezdil domu unaveny, bez nslady… ptala jsem se a pry je to kvuli bytu jak po vecerech pomaha remeslnikovi s rekonstrukci. Nevim co msm delat dal. Ve ctvrtek to na me vyhrknul a odjel zpet do bytu kde pracuje. Dnes ze prijede. S detmi si popovidal, ty breceli, ale jsou se mnou. Mluvim pred nimi o nem hezky. Vzdyt je to jejich tata. Cim byl starsi tim byl prozivnejsi, vic rval, rozciloval se. No jsko Kodetv peliskach. Ze ma dcera moc dlouhe vlasy, ze je syn levej, ze ja mam v praci samy debily… tskovy samonasiraci typ… ani nevite kolikrat me napadlo estli by nam beznej nebylo lepe. Ale vzdy jsem si rekla je to muj muz, vzali jsme se v dobrem i ve zlem. Proste takovy je. A najednou on mi tekne ze je nespokojeny se mnou… mnou kterou nikdy nepochvslil, neocenil. Tchyne i nadi spolecny kamaradi vzdycky rikali jak to s nim muzuvydrzet. Ze je chytry jak radio furt rve… a ja to vite to je on. Proste je takovy.