Matka diktátor

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
81
9.1.14 17:23

Matka diktator

Obracim se na vas s tim, ze tu najdu spoustu zen, ktere mi porozumi. S kamaradkou jsme nemohly najit reseni, proto to zkousim-e tady.

Ziju s rodicemi. Pritele mam v zahranici (kvuli praci) a vlastni byt si dovolit nemuzu. Prace mi nenabizi tolik financi. U toho studuji nekolik let VS. Tento tyden jsem ale doma. A se shodou okolnosti i matka. No a ja si dnes dovolila pujcit jeji notebook (muj je v opravne), abych si vytiskla veci do skoly a vyuzila tak dny, ktere sedim doma (jinak se ucim po nocich). A co se nestalo? Matka rozzurena, ze nemuze hrat onlinovky, a ze ma kamaradku online na Facebooku, priutikala za mnou, vytrhla flashku z notasu, cimz ji zlomila, takze veskere info pryc. Pry jsem nemocna a nemam na notasu co delat (pritom tam sama sedi), zmalovala me jak male dite a jeste me servala, jak si dovoluju byt online v noci (psala jsem si s pritelem), kdyz mam spat. To me vzbudila v 5 rano a oznamila, ze jdu do obchodu. Podotykam, ze mi je 25 let. Prijde vam to normalni? Nebo co mam delat?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Elessar
9.1.14 17:25
8o 8o 8o
  • Citovat
  • Upravit
3157
9.1.14 17:27

Matka nebude úplně v cajku asi, ale předpokládám že ji nezměniš, takže jediným řešením je holt začít žít sama. Moc nevím, co by ti kdo mohl dát za rady. Prostě budeš se muset omezit ve spoustě věcí, ale radši bydlet někde v podnájmu, v garsonce, při VŠ se v dnešní době dá pracovat (možná u medicíny teda ne, ale jinak bez problému.

Edit - ted čtu, že studuješ při práci, což je v pořádku, tak na nějaký nájem by jsi snad měla mít ne, nebo to vyděláváš tak strašně málo? :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
81
9.1.14 17:28

@marmelada78 Pracuju a delam VS, jak jsem psala. Kdybych se odstěhovala, mam max. na najem a jist budu asi suché rohliky

• načítám...
  • Citovat