MC Fero vs. Rodi AirProtect

4118
2.5.11 12:48

MC Fero vs. Rodi AirProtect

Ahoj holky a pravděpodobně Steeve, pro syna bychom chtěli autosedačku Maxi Cosi (v téhle značce jedeme od jeho narození, jsme na ní zvyklí a i spokojení) v kategorii 15-36kg. Rádi bychom buď Fero nebo Rodi AirProtect - to je ten problém, nevíte náhodou někdo, jaký je v nich rozdíl? Kromě ceny a designu samozřejmě. Ať to studuju, jak to studuju, nemůžu nic najít :nevim:
O víkendu jsme jeli přes půl kraje :roll: do zaručených prodejen a jako by se proti nám všichni spikli, nikde je na živo neměli. Ani jednu :zed: Nebo všichni kupují jen Roemerky? :wink:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
7159
2.5.11 14:27

fero je novější, nejvýraznější změnou je to, že nemá područky oproti Rodi
Fero je širší, ale jen zvenčí, vnitčřní míra je stejná, má prostornější opěrku hlavy, jinak jsou hodně podobné, obě se dají polohovat
a teď druhá odpověď, proč jste ji skoro nikde nenašli, když pominu, že Rodi Airprotect stojí cca 3790,– a Fero stojí cca 4000,– a k nim Römer Kid stojí cca 2890- 3000,– de potahu, takže je o cca 1000,– levnější a přitom stejně dobrý v bezpečnosti a má delší záruku, tak hlavní důvod je dostupnost, u Römeru dovozci mají vše skladem a dodají zboží do obchodu do 24 hodin, u MC je vše na objednávku 4-8 týdnů, já osobně již přes měsím mám objednané Ferofixy a pořád ve skladu nejsou, to se pak špatně nabízí zákazníkům, proto je nikde nemají, de fakto, než dorazí na krám, tak jsou vyprodány z rezervací ostatních zákazníků

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4118
2.5.11 19:44

steeve, díky za vyčerpávající odpověď. Už chápu, proč všichni sousedi mají Roemerku :wink:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
4118
2.5.11 20:15

Ještě doplněk. Kdyby měl někdo stejné myšlenkové pochody jako já a hledal rozdíl mezi Roemer Kid a Kid Plus, najde tady .

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další témata z kategorie