Mimčo při VŠ

Lenka20
10.12.09 12:02

Mimčo při VŠ

Dnes jsem zjistila, že jsem těhotná a nevím jestli se mám radovat a nebo plakat? Jsem ještě studentka, letos jsem dokončila střední školu a příští rok bych ráda šla na VŠ ( prezenční studium ) a právě bych potřebovala moc poradit od nějaké paní či slečny, která měla nebo má stejný problém. Jak se to dá všecko zvládat při škole, můj přítel pracuje a věřím že mi hodně pomůže. Jeho i moje rodiče by byli jistě velmi ochotní pomoci ( ještě nic nevědí ). Ale bohužel bydlí daleko. Tak se vás chci zeptat, na vysokou chci každopádně jít ale je tu otázka jestli si to nechat, nebo to dát pryč. ( Spíše potřebuji podporu v tom si to mimčo nechat, jelikož ho chci :-)) Ale nevím jak to skloubit se školou. Moc děkuji za vaše rady. :-)

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

5579
10.12.09 12:29

Ahoj…
sice to neni muj pripad, ale za kmotru nasi nejmensi pujde kamaradka, ktera je presne tvuj pripad… Otehotnela pred maturitou, odmaturovala, prihlasila se na vysokou, porodila, prvni rok vysoke zvladla jako prezencni studium, pak presla na dalkovy, jeji dceri byly v lete 4 roky a ona dodelava diplomku a v cervnu ma statnice.
Zvladnout to jde, ovsem velka pomoc je pokud mas babicku(klidne pracujici), ktera je ochotna po praci treba hlidat a taky chlapa, ktery se o ditko ve zkouskovym stara treba cely vikendy aby ses mohla ucit.
Jinak znam i holku, ktera dodelavala medicinu s dvema detma rok po sobe, ale tam fakt mega pomahaly babicky.
Takze je to narocnejsi, ale jde to, drzim palce a gratuluju k mrnouskovi :wink:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2237
10.12.09 12:29

Ahoj,

pred sesti lety jsem byla v naprosto stejne situaci. Dite jsem si nechala i kdyz jsme zadne neplanovali, ale na vysoke jsem az letos. Dokonce mame deti uz dve.
Hodne zalezi na typu skoly kam chces jit. Pokud se da studovat dalkove, tak neni co resit a sla bych na dalkove.