Reklama

Studium se dvěma dětmi??

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

hanulka
Ukecaná baba ;) 1022 příspěvků 30.09.09 06:44
Studium se dvěma dětmi??

Prosím o radu :)
Studuji dálkově VŠ, jsem ve 2.roč. a před sebou mám do bakaláře, kterým bych to chtěla ukončit ještě 2 ( bakalářské je zde rozloženo na 4 roky). Moc bych si přála ještě jedno miminko a jelikož jsem nedočkavá, tak klidně hned :lol: :lol: Zajímalo by mě, jestlu má některá z vás zkušenost se 2 dětmi při studiu? Případně mě odraďte, že až moje první dítko povyroste a začne všude lézt a chodit, že mě chuť na 2.mimi přejde..
Dá se škola s dvěma dětma zvládnout?nebo mám počkat, až po škole, abych si to druhé taky užila, když bude pravděpodobně poslední?
Díky za rady :wink: :wink:

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 Další »

Reklama

Reakce:

Anonymni 
Registrovaný uživatel, který přispěl anonymně 30.09.09 07:31

Sice jsem nestudovala,ale s dvěma dětma pokud chceš mít relativní klid a pohodu se studovat nedá.Jen za podmínky dobré organizace domácnosti,budeš uhoněná,ulítaná-nechala bych to ty dva roky.První dítko bylo super,hrozně moc hodné,téměř nenáročné,až jsem mívala pocit,že se občas nudím,stále jsem měla vše hotové,chodili jsme na procházky,scházeli se se známými…Opravdu klídeček,poho­dička.Po narození dcery po dvouapůl letech se vše totálně obrátilo.Byla ubrečená,náročná,do toho syn začal žárlit,k tomu se objevilo těžké astma-a já měla pocit,že ten kolotoč snad nezvládnu.Takže proto radím vyčkat-rozdíl jedno a dvě děti je značný.I když nelituji ani trošku,že jsou děti takto za sebou,víc si rozumí,programy pro volný čas se vymýšlely společně.

Lasicka
Ukecaná baba ;) 2318 příspěvků 30.09.09 07:50

Ahoj, dá se zvládnout i se 3, ale rozhodně bych nechala odstup minimálně 2 roky, spíš o trochu víc. Protože menší odstup, to jsou pak skoro dvojky a ty tě vytíží na celý úvazek.

kristain
Závislačka 2733 příspěvků 30.09.09 07:52