Miminko, ano či ne?

Anonymní
3.12.19 15:47

Miminko, ano či ne?

Ahoj holky, bude mi 21 let, přítelovi je 36 let. Jsme spolu tři roky a chtěli bychom miminko. Oba pracujeme, dálkově studuji vysokou školu a máme spolu postavený barák. Trochu mám strach z reakcí okolí. Vím, je to moje věc, můj život a moje starosti do budoucna :D co myslíte vy? šly byste do toho?

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2480
3.12.19 15:50

No tak ja bych si prvne dodelala skolu, abych se pak pri starosti o miminko nemusela trapit ucenim na zkousky, ale tak to vidim ja, ty na to mas treba jiny pohled. Jinak nevim v cem by mel byt problem, pokud mate rezervy, vsechno financne utahnete a vis, ze je to clovek, se kterym chces stravit zbytek zivota, tak proc ne :nevim:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
19620
3.12.19 15:51

A na co chceš čekat?Max.tak až doděláš VŠ. On už mladší nebude. Jinak si myslím, že už sis reakce okolí odbyla, když spolu bydlíte. Pochybuju, že miminko bude okolí řešit.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
9022
3.12.19 15:52

Máte spolu postavený barák nebo přítel má barák?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
17923
3.12.19 15:54

O dítěti začni přemýšlet, až nebudeš řešit, co na to Máňa z knihovny :roll:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6467
3.12.19 15:55

A kdy jindy mít dítě, než když ho oba chcete?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
1060
3.12.19 15:56
@karkarka píše:
Máte spolu postavený barák nebo přítel má barák?

Taky mě to napadlo, hned po přečtení.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
183
3.12.19 16:05

Já osobně bych teda dítě s přítelem nechtěla. Až to bude manžel, proč ne…

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
29189
3.12.19 16:18

Já bych dostudovala a možná se vdala. Pak bych zadělávala miminko. Je dost možné, že do té doby potkáš někoho jiného :nevim: Já bych se v 21 letech nechtěla uvázat k 36 letému chlapovi.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
5035
3.12.19 16:26
@Russet píše: