Miminko nespinká, trápí se?

14.1.20 21:53

Miminko nespínka trápí se

Maminky poraďte prosím. Po koupání jsem dala malého spinkat. Nespal ani hodinu, probudil se pláčem. Vypadalo to na prdiky. Zkoušela jsem dát rourkzu, díky ní se vykakal a vyprdel. Pak jsem uspala a dala do postýlky, miminko je unavené ale vždy ho probudí asi ta bolest, já uz si nevím rady. Espumissan nepomáhá, tři týdny užívám Biogaia která taky nepomůže, mám tu i babycalm a prostě nic. Kdy už tohle přestane? Mám přečtené snad všechny diskuze o prdikach, zkoušela jsem všechny techniky. Miminku se líbí když spinká u mě v náručí, občas si knourne ale aspoň nebreci. Je to každý den stejný. Spinká jen hodinku po koupání a jídle, pak se vzbudí a třeba do 3 do rána nezabere a v 5 ráno je zase vzhůru. Myslím si že je to právě kvůli bolestem :,(. Jinak sme na UM mám i to na koliky a užíváme už dlouhodobě a problém nebyl. A čaje mi pít nechce, jinak další bylinky jsem taky zkoušela a nic. Tak něco snad musí pomoct ne? :(

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Reakce:

14.1.20 22:00

Kolik mu je? Pokud nezabírá nic z toho, co jsi napsala, tak musíš asi vydržet, než se začne sám víc hýbat. :nevim: Většinou po tom třetím měsíci začnou problémy ustupovat.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
14.1.20 22:02

@Monaski zkus gel pupík mazat ve směru hodinových ručiček u nás to zabralo :palec: a skusit za spaní mimi dát fenyklovy čaj naše ho taky nechtěla ale naučila se aspoň trošičku pít uvolňuje to prdiky :palec:

• Nahlásit
  • Citovat
1244
14.1.20 22:15

@Monaski u mých dětí taky nezabíraly žádné léky. Pomohlo nošení na tygříka - to se vyprďely a bylo po bolení, taky hodně pasení koníků. A jinak vydržet, za chvilku se to zlepší ;) Taky bych se poradila s pediatrem, zda je miminko zdravotně v pořádku a jsou to opravdu jen prdíky:wink:

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
14.1.20 22:26