Miminko v 21 letech

15
14.10.15 20:28

Miminko v 21 letech

Chtěla bych znát názor někoho jiného něž jsem já či můj přítel. Jsme spolu 2 roky a jsme spolu každý den. Děláme si u rodičů na patře byt. Mě je 21 let a přítelovi 25 let. Vždycky jsem chtěla miminko tak v 25 až 30 letech. Ale poslední dobou toužíme s přítelem po miminku. Pořád se bavíme o miminku, oba bychom ho chtěli. Vím co obnáší se starat o miminko (mám o 15 let mladšího bratra) takže když se narodil, tak jsem se o něj starala, maminka nemohla protože měla komplikace po poradu. Já mám střední školu hotovou a teď studuji vysokou školu druhým rokem a dálkově při tom pracuji brigádně, přítel pracuje normálně. Když jdu do obchodu koukám po věcičkách pro miminko, koukám po kočárcích a výbavičce pro miminko. Přítel by miminko chtěl já taky, ale nevím zda bych to zvládla a jestli to není v mém věku brzo. Proto by mě zajímal váš názor na tuto situaci.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Kamikadze
14.10.15 20:32
@Dajíík píše:
Chtěla bych znát názor někoho jiného něž jsem já či můj přítel. Jsme spolu 2 roky a jsme spolu každý den. Děláme si u rodičů na patře byt. Mě je 21 let a přítelovi 25 let. Vždycky jsem chtěla miminko tak v 25 až 30 letech. Ale poslední dobou toužíme s přítelem po miminku. Pořád se bavíme o miminku, oba bychom ho chtěli. Vím co obnáší se starat o miminko (mám o 15 let mladšího bratra) takže když se narodil, tak jsem se o něj starala, maminka nemohla protože měla komplikace po poradu. Já mám střední školu hotovou a teď studuji vysokou školu druhým rokem a dálkově při tom pracuji brigádně, přítel pracuje normálně. Když jdu do obchodu koukám po věcičkách pro miminko, koukám po kočárcích a výbavičce pro miminko. Přítel by miminko chtěl já taky, ale nevím zda bych to zvládla a jestli to není v mém věku brzo. Proto by mě zajímal váš názor na tuto situaci.