Ms při antikoncepci

Anonymní
4.6.20 11:09

Ms pri antikoncepci

Ahoj holky, dnes to je poslední den co jsem si vzala bílou pilulku z antikoncepce a menstruace furt nikde v uterý mě strašně bolelo břicho jako před menstruací tak jsem si vzala nimesil ale od té doby klid antikoncepci beru pravidelně a zatím se mi tohle ještě nestalo většinou menstruaci dostávám při druhé bíle pilulce a ještě dodám že přítel se do mě nikdy neudělá, stalo se vám to někdy? děkuji za rady. :kytka:

  • Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

4280
4.6.20 11:13

Jo stalo. Další měsíc to bylo ok. Ale úplně nevím jestli ti ta informace k něčemu bude.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
2193
4.6.20 11:16
@JancaS84 píše:
Jo stalo. Další měsíc to bylo ok. Ale úplně nevím jestli ti ta informace k něčemu bude.

Mě dvakrát, ne po sobě, v rozmeztí asi čvrt roku, ale já teda beru tu, že se na týden vysadí, a bud jsem špinila, nebo vubec nic, to se stává, udělala bych si test a nasadila druhé plato, pokud by opět nepřišla tak k dr.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
6851
4.6.20 12:05

Tak já to takhle už mám pokaždé.
Dr.mi řekl, že po 3 dni kdy vezmu bílou pilulku by měla dojít MS.
Ale já to mám úplně jinak a to tak. Že MS dostanu vždy v pondělí po dobrání bílých pilulek a v pondělí vždy najíždím normálně na tabletky. A skočí to klasicky po 5 dnech.
Fungují takto už několik měsíců.

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
792
4.6.20 13:24

Ano, parkrat se mi to take stalo. Prisla pouze bolest bricha a ms nikde. Mela jsem v tom mesici treba vice stresu nebo sportu (behani). Pro tento pripad mam doma tehotensky test a radeji si ho udelam:wink:

  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit

Váš příspěvek

Odesílám...

Další podobná témata podle názvu

Další témata z kategorie

Reklama