Musím mít do 3 let dítě

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Deli000
Nováček 2 příspěvky 16.01.17 14:11
Musím mít do 3 let dítě

Zdravím všechny :srdce:
Je mi 22 let. V 17ti letech jsem podstoupila laparoskopii cysty na vaječníku. Po operaci jsem měla nebakteriální zánět, srostl mi vejcovod a cysta se mi po letech znovu vrátila. Před pár dny jsem navštívila svou gynekoložku a ta mi velmi důrazně doporučila, abych měla děti do mých 25 let, že později to nepůjde. To mi uplně nabouralo moje životní plány.
Necítím se na to, abych měla tak brzo dítě. O dítě se umím postarat, ale nemohla bych mu dát takovou tu nadstavbovou péči. Studuju vysokou školu, takže ani pořádné zázemí nemám, a rodičům nechci být přítěží.
Můj přítel už rodinu měl, má dvě děti z předchozího manželství. Říká, že teď není na další dítě připravený.
Děti jsem plánovala až tak kolem 30, spíš po. Ale člověk míní, že :)
Tak jsem z toho celá zmatená, ztracená a smutná. Spíš jsem se potřebovala vypsat, než abych hledala nějaké odpovědi. Třeba tu najdu někoho, kdo to měl stejně jako já :kytka:

Reakce:

kituska
Závislačka 2710 příspěvků 16.01.17 14:26

Co zkusit nazor jineho doktora?

sediza
Ukecaná baba ;) 1601 příspěvků 16.01.17 14:27

Rozhodne bych nedala na nazor jedné doktorky. Domluvila bych si treba schůzku v Gennetu a konzultovala možnosti. Je mozné, ze čím dřív začnete s plozením, tím je vestsi sance otehotnení…ale pochybuju, ze kdyz Vam bude tricet, tak jste bez šance. Já myslím, ze psychická pripravenost na díte je hrozne důležitá.

Safija
Kecalka 265 příspěvků 16.01.17 14:31