Může to být Postinorem?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
Sabina605
Nováček 2 příspěvky 03.04.18 23:23
Může to být Postinorem?

Dobrý den, potřebuju poradit, jsem vážně zoufalá.. Je to 36. den a menstruace nikde.. 2 testy negativní, dělané ráno, už jsem měla křeče, ale menstruace nepřišla a křeče zmizely, mám přítele, ale používáme kondom a žádná nehoda se nestala.. Poslední měsíc jsem ale byla hodně ve stresu ze zkoušek, mohlo by to být i tím? Jenže ještě jeden nedostatek je, že jsem v půlce února užila pilulku “po” Postinor.. Menstruace minuly měsíc přišla jsem o pár dní později, ale tento ne.. Mohlo by to být i tím? Co myslíte? Popř. mám čekat nebo jít na vyvolávací injekci? Žádné těhotenské příznaky nemám.. Jsem mladá na to moc dítě..
Předem děkuju za všechny rady :oops:

Reakce:
brumdinka
Nadpozemská drbna 25404 příspěvků 03.04.18 23:39

Může to být vším tím co si popsala..

kudlanka1
Kecalka 188 příspěvků 03.04.18 23:54

Spise bych to pripisovala tomu stresu, zajdi si na gynekologii, udelaji ti testy nebo se podiva ultrazvukem a uvidi jestli tam nejake tehotenstvi je. Zajdi si na vysetreni a kdyztak ti tam daji hned injekci na vyvolavani, ale myslim ze muzes byt v klidu. Ja jsem to taky tak mela u zkousek, byla jsem v nervach a mela jsem spozdeni nebo jsem i vynechala. :palec:

kve-tinka
Závislačka 4837 příspěvků 3 inzeráty 03.04.18 23:54

Myslim, ze tehotna nebudes. Ja myvam cyklus i 40dni. :nevim:

Sabina605
Nováček 2 příspěvky 03.04.18 23:56

Moc vám děkuji za odpovědi :lol: Spíše jsem se bála, protože to vždy do 32 dní přijde.. Typuju to na ten Postinor, tolik chemikálií, že bych se ani nedivila..

beruska9
Extra třída :D 11006 příspěvků 04.04.18 05:07

Muze…anebo stresem. Ja obcas mela zpozdeni i 2 tydny, treba zrovna pres zkouskove na VS.

Váš příspěvek
Reklama