Náhradní představení v lednu

14809
27.10.21 14:15

Náhradní představení v lednu

DOTAZ: V září jsem platila dceři divadlo na letošní sezónu. Rozhodla se v červnu a situace v září vypadala v pohodě, alespoň politici mluvili velmi optimisticky.
No hned první představení, které mělo být v říjnu, se nekonalo.
Den před představením jsem ještě slavnostně udělala dceři antigenní test, do školy nesla v pozitivním rozpoložení čestné prohlášení s tím, že výsledek je negativní a pak volala, že je 6! tříd v karanténě a nejede se.
Prý bude nahrazeno v lednu.
Manžel mi řekl, že jsem zase vyhodila peníze, na což jsem prý odborník a mela jsem se ho nejdřív zeptat, že by mi to řekl rovnou a pesimisticky mě utřel, ať s lednovým představením vůbec nepočítáme.
Já pořád věřím, že bude! Už se to musí někde zlomit. Taky říkali, že po volbách už bude klid a že budou dělat vše líp a jinak..
Vidíte někdo světlo na konci tunelu?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
20899
27.10.21 14:23

No jestli si myslís, že s novou vládou zmizí COVid, tak se prober. Nestane se to. A i když něco začnou hnedka dělat, tak možná to nevyřeší už nic a projeví se to v řadech týdnů až měsíců.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
37132
27.10.21 14:25

No já to moc optimisticky nevidím, ale to vám peníze nevrátí, pokud se to úplně zruší?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
14809
27.10.21 14:27

@Kriss Tina Ale to třeba vrátí, o to snad ani nejde. Spíš už bych chtěla začít normálně žít a spoléhala jsem na tu proočkovanost a vypadá to, že to nefunguje..

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
37132
27.10.21 14:34

@eva valoi no já to vidím spíš černě, teď se má vše zpřísnit, tak nečekám že za dva měsíce bude po všem :think: jako taky už toho mám dost, neustále karantény, někde ukazovat testy, distanční výuka atd, ale nemyslim, že se toho zbavíme lusknutim prstu, protože volby :nevim:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
8752
27.10.21 14:47