Naučit kolegu práci?

Anonymní
12.7.20 20:43

naučit kolegu práci?

Pracuji jako uklizecka, práce se mi líbí, žádná dřina, je čas ráno odvést děcka, pokud se o pár minut zpozdim, žádný problém :D, uklidím, mohu jít domů a to vše za pěkných 10 tisíc :D :) problém je, že se stridam s kolegou, a já ač tam musím 6 hodin být, on je za hodinu hotov :D :mrgreen: a odchází, jenže… Zůstává po něm binec, který já musím uklidit, pokud nechci mít problém. I když je to po něm, tak nikomu nevysvětlis, že to zůstalo po něm a já pouze nestíhám uklidit za dva ????????. Ale vidí tam me, tudíž si budou stěžovat na mě!! Minulý týden velice tvrdil, že koše vysypat, že se o to nemusím starat, jenže zase se nato vykašlal ????????, kdybych bez ohledu na to, že mi za deset minut jede autobus, tam nešla a nevysypala to, tak nám problém já, protože jsem v práci ????????, snažíla jsem se s ním domluvit, jenže to je marné, dokonce jsem si to i nafotila, jenom se naštval :), jako za tu dobu, co tam jsem poznám provozní binec ???????? a bordel za tři dny. Chvilku maká a pak zas na to kašle, před ním tam byla mladá holka a s ní stížnosti nebyly. Nevím, co mám dělat, prasknout ho nechci, ale nebavi mě dřít, když máme oba stejně peníze. Za šéfem jít nemůžu, protože systém střídání je mezi námi dvěma, s Lenkou to fungovalo, pokud se udržuje pořádek, je čas na kachlicky, okna atd. Stejně se to udělat musí, jenže to znamená, že to dělám já, já se nezastavim a on si během té hodiny dá ještě kafe, cigaretku, nevadí, mě, že chodí po hodině dom, to my s Lenkou chodily taky, ale vadí mě, že si svoji práci nedělá ????????, a nevím, co s tím. Vymluva zní : mě nic nejede!!! Jede, ve tři odpoledne!! Sorry, ale přijít do práce po deváté, tak i s nákupem, je to ideál. Poradíte?

• Nahlásit
  • Citovat
Napsat příspěvek

Reakce:

215
12.7.20 20:48

Nestalo. Ale za mě, na ex kolegyni bych se vy… Obzvlášť v dnešní době, kdy se skoro všude propustí a nabídky spíš nejsou než jsou

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3105