Nejde mi FACEBOOK

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
486
27.7.10 10:06

Nejde mi FACEBOOK

Ahoj všichni, nevím si rady s Facebookem. Jen ho spustím, tak se mi objeví „Na stránce se vyskytla chyba“ :-( Sice se můžu přihlásit a normálně se do něj dostanu, ale nejdou mi posílat zprávy, psát na zdi, chatovat, prostě nic :-? Kdybyste náhodou někdo měl nějakou radu, tak šup sem s ní :wink: Díííky :palec:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1030
27.7.10 10:16

taky mi to občas dělá, normálně kliknu na aktualizovat a mám to bez chyby…někdy musím i 2× 8-)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
486
27.7.10 10:23

Theo, na FB jsem teprve začátečník. Nemůžu najít tu aktualizaci, můžeš poradit, prosím? :oops:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
1030
27.7.10 10:27

úplně nahoře na obrazovce máš modré šipečky proti sobě,jak na ně najedeš myší,napíše ti to aktualizovat a klikneš
vlastně můžeš i zmáčknout F5
taky na FB ještě bloudím:-) je toho tam moooooooooc :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
486
27.7.10 10:38

Tak jsem zkoušela aktualizovat, ale marně - nejede to ani tak :-( Ale i tak díky za radu, třeba to pomůže příště :wink:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Anonymní
27.7.10 10:41

bože, to jsou teda starosti :mrgreen: takovy problemy bych fakt chtela mit 8-o tak pokud nejde FB, tak napis administratorum :lol: a nebo se na FB vykasli, beztak je to jen ztrata casu :pocitac:

• Citovat
  • Upravit
486
27.7.10 10:50
Anonymní, jestli sis náhodou nevšimla, tak jsem napsala svůj dotaz do sekce „vše možné“, tzn., že se tady řeší všechno. Ale to ty jsi asi nepochopila, že? Taky mě zaráží, že píšeš jako anonym - to se za svůj názor stydíš? Mám pocit, že to tvůj příspěvek je „marný“, ale na druhou stranu uznávám, že mě rozesmál :mrgreen:
Anonymní píše: