Nejjednodušší látkování

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

tedeira
Stálice 92 příspěvků 15.04.18 10:16
nejjednodušší látkování

Ahoj,

můžete mi prosím někdo poradit, jaký je nejjednodušší způsob používání látkových plenek? Co je dobré koupit, jsem absolutní amatér, vůbec nic o tom nevím, používám papírovky, akorát teď se synkovi udělal ekzém na zadečku, tak bych chtěla používat něco, co bude trochu větrat do té doby, než se to vyhojí…, ale jak už jsem psala, jsem úplný amatér a tady je hrozně diskusí, které nemám čas celé číst a hlavně u těch látkovek zůstat nechci, chci je jen na toto přechodné období, tak kdyby se tu našel někdo, kdo by mi úplně po lopatě poradil co a jak, hlavně jaké látkovky koupit, jaké kalhotky, pak jsem pochytila, že se tam ještě dávají nějaké savé papírky, tak jaké, mám doma látkovky úplně klasické, tak jestli použít ty nebo jiné, co se nejjednodušejí váže apod., děkuji moc za případně rady :kytka:

Stránka:  1 2 Další »
Reakce:

chaela
Ukecaná baba ;) 1297 příspěvků 2 inzeráty 15.04.18 10:25

Pokud u toho nechces zustat, tak se nemuzes ptat po nejjednodussim zpusobu, ale po nejlevnejsim. Pokud tedy nechces utratit x tisic za vybavu, kterou budes pouzivat jen treba mesic.
Radila bych kouput jen 3 svrchnaky a davat do nich obyc ctvercovky. Ty predpokladam doma mas. Muzes baleni dokoupit, at jich je vic. Nebo lze pouzit i stary rucniky, frote zupany apod. Jediny, co asi nenjades doma jsou ty svrchnaky. I kdyz i to bych dokazala nouzove vymyslet :)

Anais
Kelišová 5590 příspěvků 27 inzerátů 15.04.18 10:35

Nejlevnější varianta čtversovky a tak 3× svrchňáky a máš látkování za pár kaček a i údržbově na pohodu Teď na jaře v létě ti plínky za den uschnou Doporučuju Extra kvalitu od Libštátu

tedeira
Stálice 92 příspěvků 15.04.18 10:40