Nejlepší mobil do 4000 Kč

220
28.3.15 08:38

Nejlepší mobil do 4000 Kč

Ahojky, poprosila bych o radu od nějakého zkušeného človíčka ohledně mobilů. Chci si koupit nový mobil, ale nevím si rady. Budu hlavně využívat focení a videa, takže bych chtěla takový, které má parádní fotky a zpracování videa. Taky aby se dalo fotit jakoby z dálky (přiblížení apod., ale aby byla fotka čistá, nerozmazaná). Pak jen budu volat a smskovat :-) taky potřebuji wifi, nějaké aplikace (mapy, počasí apod) ale to už je teď myslím automatika při dnešních mobilech. Říkala jsem si, že bych do 4000 Kč mohla něco sehnat, jak jste na tom vy?? máte nějaké rady a zkušenosti, co bych si mohla pořídit? značka mi je jedno, jen musí vydržet nějakou chvíli baterka :-) Jsem totální laik, tak prosím o pomoc :roll: :lol:

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
13751
28.3.15 08:50

Nějaký Samsung, tam chybu neuděláš, na podzim jsme kupovali nějaký za 3800 Kč. Kdyby ho muž hned neztratil, byl by určitě dobrý. Ted má Huawei y550 a taky je dobrý ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
387
28.3.15 08:59

Ja zase se samsungem nevim mela jsem jich nekolik a uz bych si ho nekoupila, po roce zacali zlobit odpoved servisu odinstalujte aplikace a nejsem jedina. Ale myslim ze htc, huawei neni spatna volba

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
lucenka
28.3.15 09:01

Do 4 tisíc zázračné fotky necekej.

Jinak mam huawei 3c a na občasné foceni stačí.

• Citovat
  • Upravit
220
28.3.15 09:02

@AnastazieB Díky za typ :-) dělá hezké fotky? mě jde nejvíc o ty fotky a videa. Všude s sebou taháme foťák a už mě to docela nebaví. Za měsíc mám narozky, tak si mám vybrat dárek, ale dražší mobil nechci :-(

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
2429
28.3.15 09:08

Spatne jsem si to precetla, pokud ti jde hlavne o fotky tak iget blackview nebrat, jinak je to ale fajny mobil ;)

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
552
28.3.15 09:08