Nemám žadné přátele

Anonymní
5.1.20 20:08

Nemám žadné přátele.

Ahoj. Potřebuju se vypovidat.
Je mi 22. (Deti nemam) Studuji dalkově a pracuji sama. Nemam jedinou kamarádku ani kamaráda. Nemam nikoho komu bych mohla jen tak napsat. Je to uz 2,5 roku. Travim cas doma, v obchode a s partnerem. Ten taky netravi cas s prateli, ale má je, pisou mu a nekdy s nimi jde. Nevim co s tim, chci taky s nekym na kavu, popovidat. Nemuzu se nikomu svěřit, zavolat… zkoušela jsem změny na sobě a td. Nevim co dal

• Nahlásit
  • Citovat

Reakce:

5.1.20 20:13
@Anonymní píše:
Je mi 22. (Deti nemam) Studuji dalkově a pracuji sama. Nemam jedinou kamarádku ani kamaráda. Nemam nikoho komu bych mohla jen tak napsat. Je to uz 2,5 roku. Travim cas doma, v obchode a s partnerem. Ten taky netravi cas s prateli, ale má je, pisou mu a nekdy s nimi jde. Nevim co s tim, chci taky s nekym na kavu, popovidat. Nemuzu se nikomu svěřit, zavolat… zkoušela jsem změny na sobě a td. Nevim co dal
Ahoj. Odkud jsi?
  • Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
5.1.20 20:14

Odkud jsi? Zkus nejakou socialni sit a tam nejakou skupinku ve tvem meste napriklad. Nam s manzelem je 33, deti mame dve a take zadne pratele nemame, krom rodiny, me uz zbyl jen tata a s tim se z jistych duvodu nestykam a manzel ma sestru a rodice a s nimi se obcas setkame, ale jinak nam to nevadi. Mame sami sebe a staci nam to.

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
3752
5.1.20 20:15

A co zkusit vyrazit někdy s přítelem? Třeba ti sedne některá z holek jeho kamarádů…

• Nahlásit
  • Citovat
  • Zmínit
4106
5.1.20 20:16
@Anonymní píše:
Je mi 22. (Deti nemam) Studuji dalkově a pracuji sama. Nemam jedinou kamarádku ani kamaráda. Nemam nikoho komu bych mohla jen tak napsat. Je to uz 2,5 roku. Travim cas doma, v obchode a s partnerem. Ten taky netravi cas s prateli, ale má je, pisou mu a nekdy s nimi jde. Nevim co s tim, chci taky s nekym na kavu, popovidat. Nemuzu se nikomu svěřit, zavolat… zkoušela jsem změny na sobě a td. Nevim co dal