Nemluví a nic ji nebaví

37
4.5.21 11:11

Nemluví a nic ji nebaví

Ahojky
předem nechci aby mě tady někdo kamenoval už tak mě to trápí samotnou. Ale na jednu stranu bych chtěla slyšet ze v tom nejsem třeba sama.
Mám dceru je ji 22 měsíců je strašně neposedna a nepozorna ( ale to má bohužel po nás)🙈a nechce se ji mluvit. Říká jak dělají zvířátka, táta, čau, pa, ale jinak nic moc. Má tu svoji čínštinu….
Opakovat se ji proste nechce. Všemu rozumí a moc dobře ví co po ni chci. A ona moc dobře ví ze já ji rozumím - i kdyz po ni chci aby nejakou věc zopakovala, jinak ji to nedám tak si to radši nevezme a jde pryč 😂 🤦‍♀️ máme to i v rodině jak můj bratr tak synovec začali mluvit poradně až ve školce ve 3 letech.
Další věc je ze u žádný aktivity nevydrží déle jak 2 minuty musím hodně činnosti střídat. Ale je moc sikovna kdyz chce. Prohlížim si knížky zásadně sama 😂A kdyz už ji hraní přestane bavit chce pohádku u který nesedí ale děla blbosti
( jak jinak )
O nocniku ani nemluvím🤦‍♀️
Jsem učitelka z mateřské školky takže vím ze něco trvá déle. Upřímně je to asi i dobou ale začíná mě to deptat mám pocit ze vše dělám špatně a ze se jiné matky snaží asi víc 🤦‍♀️ Když už já fakt nevím jak na ni 🤦‍♀️
Má tady taky někdo takové neposedne nemluvne ditko?
Případně kdo ho mel už se to změnilo?
Předem všem děkuji za odpovědi a přeji hodně zdraví ( jak fyzické tak psychické)

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
1921
4.5.21 11:27