Nenaplňuje mě brigáda

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
8.10.23 10:37

Nenaplňuje mě brigáda

Zdravím, je mi 21 let a stále studuji. Našla jsem si brigádu v modním obchodě, jsem tam krátce a vím, že mě práce nenaplňuje i když je to mimo můj obor. Nesedli jsme si ani s některými kolegy, ale asi chyba bude na mé straně, jelikož se ani v práci nesnažím vydat lepší výkon, zdokonalovat se atd.. možná proto, že vím nebo cítím že to není úplně ono, řekli mi to i kolegyně. Má otázka zní jestli jste si taky někteří prošli tím, že jste hledali to pravý, něco co by vás bavilo. Říkám si, že někteří v mém věku, ví kam směřují. co chtějí jednou dělat za profesi atd.. možná jsem ještě nedospěla. ať dělám jednu nebo druhou práci tak mě to nebaví nenašla jsem se v tom, co by za to dali jiní lidé bez práce. Nevím zda je to v pohodě nebo ne, Rodiče mě chápou a dávají mi prostor, abych se rozhodla sama. Máte někdo podobnou zkušenost, že nevíte co je pro vás to pravý, co by vás naplňovalo? Možná bych chtěla nějak pomáhat lidem všude kde se dá, dělat něco smysluplného něco co má opravdu význam, nedělat práci jenom pro peníze, i když chápu že člověk z něčeho žít musí, aby uživil sebe nebo rodinu.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
2169
8.10.23 10:53

Nikdy mě ani nikoho, koho znám ani nenapadlo, že nás má naplňovat brigáda. Měli jsme ji na to, aby nám vydělala peníze.
Proč tak divně uvažuješ?

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
22376
8.10.23 10:58

Me prijde bezne, ze si clovek vyzkousi vice praci, nez zjisti, co je pro nej to prave. Brigady jsou k tomu idealni. Ja na jedne vydrzela 2 hodiny. Vnucovaly se na ulici lidem produkty. Tak jsem si to vyzkousela a zjistila, ze tohle neni prace pro me.

• načítám...
  • Citovat
  • Zmínit
11559
8.10.23 11:01