Neúspěšné třetí státnice

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
11.1.22 18:25

Neúspěšné třetí státnice

Ahoj,

potřebuji radu, studuji (studovala jsem) do včerejšího dnes na UPOL, nezvládla jsem třetí termín státnice a vyhodili mě, šest státnic už mám, jen ta sedmá, měla jsem neskutečný stres, který vedl k tomu, že jsem tam asi nic moc nepředvedla, i přestože jsem se učila dva měsíce, nakonec to nedopadlo 😭 To čeho jsem se bála se naplnilo.

Stalo se Vám to, jak jste dále postupovaly? Přihlásily jste se znovu na stejný obor a nechaly uznat předměty? Pomozte, jsem v koncích.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
448
11.1.22 18:27

Jaký obor?

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
11.1.22 18:31

@heluska1992 filologie

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
6029
11.1.22 18:34
@alca12345678 píše:
@heluska1992 filologie

Kterého jazyka? Jako slyšela jsem, že je UPOL drsný :hug:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
577
11.1.22 18:39

Zkoušela jsi se poradit na studijním? Primárně bych dotazy směřovala tam, budou s tím mít největší zkušenosti.
Za mě je logický postup se přihlásit znova, co jde si nechat pouznávat a snad to klapne! Držím palce :kytka:

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
11.1.22 18:51

@Proseccová zkusím to jen se bojím, že to nepůjde, došlo ke změně akreditací už v průběhu mého studia :(

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
577
11.1.22 18:57
@alca12345678 píše:
@Proseccová zkusím to jen se bojím, že to nepůjde, došlo ke změně akreditací už v průběhu mého studia :(

Co přesně by nemělo jít? Tvůj obor pořád existuje? Pokud ano, tak se přihlásit normálně můžeš.