MUNI vs UPOL Pdf?

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
4
9.1.22 20:28

MUNI vs UPOL Pdf?

Ahoj,
chtěla bych se letos hlásit na pedagogickou fakultu a stále se nemůžu rozhodnout, kterou školu zvolit. Studovala bych určitě dálkově. Má někdo prosím zkušenosti? Která škola je lepší, náročnost školy, přístup učitelů, požadavky, kvalita, apod.
Děkuju moc!☺️

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
Ou
19134
9.1.22 20:40

No přihlášku si podej na obě a rozhoduj se podle toho kam tě vezmou.

Obecně peďáky v ČR nejsou zrovna zázračné školy.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
4
9.1.22 20:45

@Ou Super, díky. Určitě mám v plánu dat si přihlášky na obě školy. Ptám se radši dopředu. Chtěla bych dávat více oborů a obě školy mají některé shodující, tak kam bude lepší podat přihlášku.☺️ Přece jen přihláška něco stojí a milionář nejsem.😅
Ve školství už pracuju jako a vím, že škola vs praxe je naprosto odlišná, proto mi jde spíše jen o “papír”. Zkušenosti s učením už mám.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
36411
9.1.22 21:02

Nevím, co přesně chceš studovat. MUNI drží hodně na jazyky, tam většinou máš cizí jazyk v každém semestru, na UPOL ve srovnatelné oboru cizí jazyk jen dva semestry, MUNI všech šest, když beru v potaz Bc. studium. Na MUNI je více povinných přednášek než na UPOL, tam je účast dobrovolná, splnění podmínek stejné. Na MUNI máš při opakovaně zapsaném předmětu další rok jen dva pokusy ke splnění, na UPOL máš i druhý rok všechny tři pokusy.
Na UPOL jsou nejlepší, ale taky nejtěžší obory speciální pedagogiky. Je tam ústav specky, ne katedra. Protože je v Olomouci a sousedním Prostějově hodně rozvinuté speciální školství a síť sociálních služeb, univerzita chce vypouštět odborníky, za které se nemusí stydět.
Na UPOL jsou přednášky vždy pátky, na MUNI jsou to někdy soboty.