Nevím, jak to semnou má

• Fotoalbum (0)
  • Sledovat e-mailem
  • Přidat k oblíbeným
  • Zapnout podpisy
  • Hledání v tématu
Anonymní
4.10.21 14:42

Nevím, jak to semnou má

Ahoj, je mi21 let a studuji vysokou v druháku, celkem daleko od města, kde žiji. Přes internet jsem se na začátku prváku seznámila s jedním klukem přes instagram. Vídala jsem ho párkrát ve městě, ale pořádně jsme pokecali, až na začátku tohoto září. Měla jsem oslavu narozenin na našem studentském bytě a napadlo mě ho pozvat. Bylo tu dost lidí, takže to nepůsobilo nijak zvláštně. Strašně se mi líbil. Troufám si říct, že se mi nikdy žádný kluk na živo nelíbil jako on. Sedli jsme si hned v den oslavy, kecali jsme o všem možném, hlavně až šli skoro všichni spát. Přes-další den mě pozval na chvíli ven. Pak já jeho, kde jsme šli na víno a nakonec jsme seděli v baru asi do 3 do rána. Pak jsme se potkali párkrát na chvíli (například když jsme byly s kamarádkami v klubu a on tam pak na chvilku došel a doprovodil mě). Když jsme spolu, chová se strašně krásně, drží mě za ruku, je opravdový gentleman. Ale je opravdu hodně ambiciózní a přátelský, čili má kolem sebe samé kamarády a kamarádky. Teď jsme si asi 2 dny v kuse nepsali (poprvé od té oslavy) a mám nějaké vnitřní obavy. Chová se takto jenom ke mně? Myslí to chování přátelsky nebo se mu opravdu líbím? Jak na něj ještě víc zapůsobit? Nechci mu momentálně pořád vypisovat nebo mu psát o venek. Vím, že se s ním uvidím zítra, protože je barman v b aru, kam zítra jdeme. Ale ráda bych se ho na to zeptala. Není to moc brzy? Nechci aby si myslel, že moc na něj tlačím. Jak to prosím na vás působí? POMOC nemůžu ho dostat z hlavy a nechci si to pokazit.

• Citovat
  • Nahlásit
Napsat příspěvek

Reakce:

Velikost písma:
5590
4.10.21 14:57

Až zase budete spolu a bude tě držet za ruku, nenápadně se mu podívej na poklopec. Pokuď bude poklopec vzedmutý, je to znamení, že se mu líbíš.

• Citovat
  • Zmínit
  • Nahlásit
Anonymní
4.10.21 15:03
@Božislava píše: