Nevyznám se v něm :(

Anonymní
13.11.18 09:36

Nevyznám se v něm :(

Moc Vás zdravím. Píši raději anonymně. Předem chci říct, že je mi 25 let, studuji vysokou školu a nepřipadám si jako nějaká hloupá přiblblá holka, která řeší kraviny a střídá muže. Jen když mě něco zasáhne ohledně vztahů, bohužel mi trvá dlouho, než se z toho vzpamatuji.
Posledně mi trvalo půl roku, než jsem se vzpamatovala z jednoho „nevztahu“, kdy mě po uhánění dotyčný nakonec, co jsem přistoupila na možnost, že bychom spolu byli, odmlčel se a nabídl mi pouze kamarádství s výhodami. To by nepřipadalo v úvahu, já v tom totiž měla city. Takže mi trvalo půl roku, než jsem se z toho trochu dostala.